Απίστευτη καταγγελία για συνδιαλλαγή μέσω πασίγνωστης ιστοσελίδας οργάνωσης διακοπών

Η τεχνολογία προχωράει, ο κόσμος εξελίσσεται και οι περισσότεροι χρησιμοποιούν πλέον τις δυνατότητες, που σου παρέχει το διαδίκτυο, προκειμένου να γλυτώσεις χρόνο, ταλαιπωρία και κάποιες φορές χρήμα.

Υπάρχουν αμέτρητες ιστοσελίδες, μέσω των οποίων, μπορείς να οργανώσεις και να κλείσεις τις διακοπές σου. Όμως, οι κίνδυνοι στο διαδίκτυο πάντα ελλοχεύουν και γι’ αυτό πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όσο κι αν αισθανόμαστε σίγουροι, επειδή η κράτηση μας γίνεται μέσω κάποιας, ενδεχομένως, πασίγνωστης ιστοσελίδας.

Μια γυναίκα καταγγέλει απίστευτο περιστατικό, που σημειώθηκε πριν από λίγες μέρες, όταν πήγε να απολαύσει τις διακοπές της σε κατάλυμα, για το οποίο είχε γίνει κράτηση μέσω της γνωστής ιστοσελίδας booking.com.

Η κράτηση έγινε μέσω της ιστοσελίδας και αναφερόταν σε συγκεκριμένο κατάλυμα στη Χλώρακα, με το όνομα Dimmas Seaside Houses (ακολουθεί η αγγελία της booking.com).

https://www.booking.com/hotel/cy/dimma-holiday-houses.el.html

Να ξεκινήσουμε με τα «περίεργα» της υπόθεσης, σύμφωνα με την καταγγελία.

  1. Στην αγγελία έλεγε πως θα πληρώσουν στο κατάλυμα, όμως τελικά έγινε προπληρωμή.
  2. Οι φωτογραφίες της αγγελίας όχι μόνο δεν είναι αντιπροσωπευτικές του καταλύματος, αλλά είναι και μάλλον παραπλανητικές.
  3. Όταν οι πελάτες αφίχθησαν στο κατάλυμα, η συμπεριφορά του ιδιοκτήτη ήταν άκρως αντιεπαγγελματική και επιοικώς απαράδεκτη.  Ήταν αγενής, είρων, αυθάδης, έως και επιθετικός απέναντι στους πελάτες, ενώ δε σεβάστηκε καν το γεγονός ότι στο σκηνικό παρευρίσκονταν και ανήλικα παιδιά.
  4. Στο τέλος, τους έδιωξε, ενώ τους είπε ευθαρσώς ότι δε θα τους επιστρέψει τα χρήματα, γιατί δεν είναι υποχρεωμένος.


Δείτε τη σχετική ανάρτηση – καταγγελία της κυρίας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης:

Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε οποιαδήποτε συναλλαγή σας μέσω διαδικτύου. Και σε περιπτώσεις, όπως η παραπάνω, συνιστάται να ζητάτε επιπλέον πληροφορίες τηλεφωνικά, προκειμένου να είστε σίγουροι για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.