Ηλεκτρονικά η υποβολή αιτήσεων για κενές θέσεις στη δημόσια υπηρεσία (Δείτε τις πληροφορίες)

Ευκολότερη γίνεται η υποβολή και διαχείριση των αιτήσεων για πρόσληψη στη Δημόσια Υπηρεσία χάρη στη νέα διαδικασία που θα τεθεί σε ισχύ το 2018. Συγκεκριμένα, οι αιτήσεις για τις κενές θέσεις στη Δημόσια Υπηρεσία που θα δημοσιεύονται από την 1η Ιανουαρίου 2018 θα υποβάλλονται πλέον μόνο ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας (ΕΔΥ) (www.psc.gov.cy) και μέσω της Κυβερνητικής Διαδικτυακής Διόδου Ασφαλείας (Αριάδνη) (eservices.cyprus.gov.cy).

Σύμφωνα με ανακοίνωση που μεταδίδει το ΓΤΠ, η εισαγωγή της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων καθίσταται αναγκαία και επιτακτική σε μία σύγχρονη δημόσια υπηρεσία προς:
• εξυπηρέτηση του πολίτη,
• ενίσχυση της διαφάνειας,
• επιτάχυνση των διαδικασιών πλήρωσης θέσεων,
• απλοποίηση των διαδικασιών,
• μείωση της γραφειοκρατίας και εξοικονόμηση χρόνου,
• μείωση του κόστους.

Επιπλέον, η νέα διαδικασία θα έχει σημαντικά οφέλη για τον πολίτη, καθώς:
• Ο αιτητής/υποψήφιος θα μπορεί να υποβάλλει την αίτηση του από όπου κι αν βρίσκεται μέσω διαδικτύου.
• Ο αιτητής/υποψήφιος θα μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη των διαδικασιών για τις οποίες υπέβαλε αίτηση και να λαμβάνει σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που θα δηλώσει.
• Σε αντίθεση με την ισχύουσα χειρόγραφη υποβολή αιτήσεων, η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων διευκολύνει τα άτομα με αναπηρία, τα οποία θα μπορούν να εξυπηρετούνται και μέσω τηλεφωνικού κέντρου για παροχή στήριξης.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε τόσο στην ιστοσελίδα της ΕΔΥ, στη σχετική δημοσίευση των θέσεων στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας, όσο και στην Κυβερνητική Διαδικτυακή Δίοδο Ασφαλείας (Αριάδνη).

Πηγή:ΚΥΠΕ