Tα «λαβράκια» του σκανδαλοθηρικού Τύπου (pic)

Τα λένε «tabloids» και είναι η επιτομή του κουτσομπολίστικου Τύπου, εκεί όπου τα πλαστά δημοσιεύματα είναι ψωμοτύρι.


Διαβάστε επίσης, “Λουκέτο έβαλαν 12,000 επιχειρήσεις”


 Οι επιθετικές τακτικές και η «αποκαλυπτική» δημοσιογραφία που υπηρετούν τα έχουν κάνει ακραία δημοφιλή, δείχνοντας τον δρόμο σε μια σειρά από έντυπα που είναι στα χνάρια τους.

 Κι όταν η επικαιρότητα δεν τους κάνει το χατίρι για «λαβράκι», δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα να εφευρίσκουν την «είδηση». 

Ας δούμε τους διαπρεπέστερους εκπροσώπους του είδους και τα δημοσιεύματα που υπήρξαν μόνο στη φαντασία τους…

 

 

 

«News of the World»

Κυκλοφορία: 2,7 εκατομμύρια φύλλα

 

Το κυριακάτικο tabloid, που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1843, αποχαιρέτισε το κοινό του στις 10 Ιουλίου 2011, εξαιτίας ενός σκανδάλου ηλεκτρονικής πειρατείας. Η πλέον περιώνυμη στήλη του ωστόσο, το «name and shame», κατονόμαζε τους φερόμενους ως παιδόφιλους που εμπλέκονταν σε αντίστοιχα σκάνδαλα πριν οι υποθέσεις τους τελεσιδικίσουν. Η αμφιλεγόμενη καμπάνια της «News of the World» θα έπαιρνε τέλος το 2000, εξαιτίας των ανησυχιών (και των μηνύσεων φυσικά) για κατάφωρη καταστρατήγηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων, αφού δεν ήταν λίγες οι φορές που είχαν εμπλακεί στη στήλη ως παιδόφιλοι άνθρωποι που δεν είχαν τελικά καμία ανάμειξη…

 

«Daily Mirror»

Κυκλοφορία: 1,2 εκατομμύρια φύλλα

 

 

Η σκανδαλοθηρική εφημερίδα, που εκδίδεται από το 1903, έχει σκαρφιστεί ουκ ολίγα σκάνδαλα, όταν η καθημερινότητα δεν της έκανε τη χάρη. Το 2003, για παράδειγμα, ρεπόρτερ της «Daily Mirror» έπιασε δουλειά ως υπηρέτης στο παλάτι για να παρατηρεί από κοντά τη ζωή της βασιλικής οικογένειας. Μυριάδες «σκάνδαλα» βγήκαν στη φόρα, μέχρι να αποδειχθεί ο ρόλος της εφημερίδας, υπόθεση που κατέληξε φυσικά σε περιοριστικά μέτρα! Το 2004, ο αρχισυντάκτης της Piers Morgan θα έβλεπε την πόρτα της εξόδου, αφού σκαρφίστηκε και δημοσίευσε απατηλές εικόνες βρετανών στρατιωτών να κακοποιούν ιρακινούς αιχμαλώτους…

 

«The Star»

Κυκλοφορία: 700.000 φύλλα

 

 

Ο γνωστός βρετανός συγγραφέας και πολιτικός Jeffrey Archer μήνυσε την εφημερίδα το 1978, στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, όταν η «Daily Star» αποκάλυπτε ανύπαρκτη υπόθεση πορνείας σε βάρος του! Χρόνια βέβαια αργότερα, ο Archer θα καταδικαζόταν για ψευδορκία. Η «Daily Star» τύπωσε το 2008 απολογητικό σημείωμα για τις «αποκαλύψεις» της στην υπόθεση εξαφάνισης της Madeleine McCann. Αποδείχτηκε ότι ήταν όλες δικής της επινόησης…

 

«The Sun»

Κυκλοφορία: 2,8 εκατομμύρια φύλλα

 

 

Κυκλοφόρησε το 1964 και έκτοτε το tabloid έχει εμπλακεί ενεργά στα μεγαλύτερα σκάνδαλα της βασιλικής οικογένειας της Βρετανίας. Το 1992, αποκάλυπτε τις ηχογραφημένες συνομιλίες της πριγκίπισσας Diana και του James Gilbey, αναστατώνοντας την τοπική κοινωνία. Πριν από αυτό, το 1989, πολλοί βρετανοί δημοσιογράφοι μποϊκόταραν τη φυλλάδα, έπειτα από σκανδαλοθηρικό άρθρο της, σύμφωνα με το οποίο φίλαθλοι εθεάθησαν να προβαίνουν σε σύληση των τραγικών θυμάτων της τραγωδίας στο στάδιο Hillsborough…

 

«National Enquirer»

Κυκλοφορία: 700.000 φύλλα

 

 

Το «κίτρινο» έντυπο, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1926, σκαρφίστηκε το 2007 την ιστορία του δεσμού του John Edwards με τη Rielle Hunter και το νόθο παιδί τους! Μέχρι και Πούλιτζερ φερόταν να διεκδικεί (από τις στήλες του) για τη δημοσιογραφική του «επιτυχία», βραβείο που δεν ήρθε βέβαια ποτέ…

 

«Star»

Κυκλοφορία: 900.000 φύλλα

 

 

Η κουτσομπολίστικη φυλλάδα, που πρωτοξεκίνησε το αποκαλυπτικό της έργο το 1974, αναγκάστηκε να απολογηθεί επίσημα το 2011, όταν κατηγόρησε ψευδώς την Katie Holmes για χρήση ναρκωτικών. Την ίδια χρονιά, στην προσπάθειά της να πάρει μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά των σκανδαλοθηρικών εντύπων, «υπέθεσε» ότι τα παιδιά του Brad Pitt και της Angelina Jolie έπασχαν από σύνδρομο Ντάουν!

Πηγή: newsbeast.gr