ΟΛΤΕΚ και ΟΕΛΜΕΚ: Πλήγμα για το σχολείο η παγοποίηση των προαγωγών

 

Σε κοινή ανακοίνωση αναφέρουν ότι η απόφαση θα δημιουργήσει καίρια πλήγματα στη λειτουργία των σχολείων από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη. Καταγγέλλουν την απόφαση, που αποσκοπεί – όπως υποστηρίζουν – στον εντυπωσιασμό και αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και όχι στην αντιμετώπιση του σοβαρού προβλήματος της οικονομικής κρίσης.


 

Εγγραφείτε στο Newsletter του 24Η και οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας θα έρχονται στο e mail σας.

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter


“Η οικονομική κρίση, και αυτό έπρεπε να το γνωρίζουν πολύ καλά οι εκπρόσωποι του λαού, δεν λύνεται με αποσπασματικούς και πρόχειρους σχεδιασμούς και αποφάσεις αλλά με ολοκληρωμένο σχεδιασμό”, αναφέρουν. Εκφράζουν ετοιμότητα να συζητήσουν μια ολοκληρωμένη πρόταση αναδιάρθρωσης και αναδιοργάνωσης της δημόσιας εκπαίδευσης, που να έχει στόχο την εξοικονόμηση και την αποτελεσματικότερη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.

“Κόπτονται για την κοινωνική δικαιοσύνη οι Βουλευτές. Κοινωνική δικαιοσύνη όμως δεν είναι όταν κάποιοι χάνουν την εργασία τους να παίρνεις αποφάσεις με τις οποίες να προσθέτεις και άλλους εργαζόμενους στον κατάλογο των ανέργων. Κοινωνική δικαιοσύνη είναι να βρεθούν οι ένοχοι, να αποδώσεις ευθύνες εκεί που πρέπει και να προχωρήσεις σε συγκεκριμένο ολοκληρωτικό σχέδιο εξόδου από την κρίση”, προσθέτουν.


 

Διαβάστε επίσης “Στεφάνου: Δεν ετέθη θέμα από την Ευρώπη για Μηχανισμό Στήριξης”.


 

Οι εκπαιδευτικοί της Κύπρου, αναφέρουν ΟΛΤΕΚ και ΟΕΛΜΕΚ, που ζουν μέσα στα σχολεία καθημερινά την κρίση και συνεισέφεραν το 30% του μισθού τους, είναι έτοιμοι να συνεχίσουν τον αγώνα για να βοηθήσουν την πατρίδα τους να εξέλθει από την κρίση. “Μάλιστα πριν δέκα μέρες οι εκπαιδευτικοί δείχνοντας την αλληλεγγύη τους, αποδέχτηκαν μείωση του μισθού τους, για να μη μείνουν συνάδελφοι τους αδιόριστοι. Αντίθετα, η Βουλή με την απόφασή της οδηγεί σε ανεργία και άλλους εργαζόμενους”.

Αν πράγματι εκείνο που τους ενδιέφερε ήταν η εξοικονόμηση χρημάτων (αλήθεια γιατί δεν μας λένε το ακριβές ποσό της εξοικονόμησης από την απόφασή τους), γιατί δεν αποδέχτηκαν τις προτάσεις μας για άλλες εξοικονομήσεις, διερωτούνται οι δύο οργανώσεις θέτοντας ακόμη το ερώτημα “γιατί ακόμα δεν αποδέχτηκαν να συζητήσουν και άλλες εισηγήσεις που υπέβαλαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις για εξοικονομήσεις”.

Είναι φανερό ότι εκείνο που επιδιώκουν είναι να πλήξουν τους εκπαιδευτικούς και το δημόσιο σχολείο και να ξέρουν ότι σ’ αυτή τους την ενέργεια θα μας βρουν αντιμέτωπους, καταλήγουν ΟΛΤΕΛ και ΟΕΛΜΕΚ. 

 

Πηγή:ΚΥΠΕ