Μεταμορφώνεται ο Κύπριος Δημόσιος Υπάλληλος

 


  Εγγραφείτε στο Newsletter του 24Η και οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας θα έρχονται στο email σας

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter


 

 Για βελτίωση, της εξυπηρέτησης του πολίτη και συγκεκριμένα λιγότερα αρνητικά σχόλια και «ανέκδοτα» για τους δημόσιους υπαλλήλους, ενέκριναν χτες το Υπουργικό συμβούλιο και ο Υπουργός Οικονομικών Χάρης Γεωργιάδης τον απόλυτο οδηγό συμπεριφοράς και δεοντολογίας των Δημοσίων Υπαλλήλων. Πλέον ο Δημόσιος υπάλληλος εκτός από άνετα ωράρια και παχουλό μισθό έχει και υποχρεώσεις…

Ο συγκεκριμένος οδηγός, που θα διορθώσει κατά πολύ τις σχέσεις μας με τους υπαλλήλους του δημοσίου, χωρίζεται σε δύο ενότητες, την συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων όταν έρχονται σε άμεση προσωπική ή τηλεφωνική επαφή με τους πολίτες αλλά και τη δράση και δεοντολογία τους προς τον χειρισμό των υποθέσεων των πολιτών.

 «Ο δημόσιος υπάλληλος εξ’ορισμού υπηρετεί το δημόσιο σύνολο του λαού ως εκφραστής και εκτελεστής της θέλησης του κράτους» όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στον οδηγό. Μάλιστα όπως σημειώνει και η δημοσιογράφος Κατερίνα Ηλιάδη στο άρθρο της στην εφημερίδα «Αλήθεια», το σημαντικότερο ίσως που υπαγορεύει στον δημόσιο υπάλληλο ο περί Δημόσιας Υπηρεσίας Νόμος της Κυπριακής δημοκρατίας, είναι το άρθρο 60 που θέλει τον δημόσιο Υπάλληλο να συμπεριφέρεται με ευπρέπεια, ευγένεια και ειλικρίνεια, χωρίς φυσικά να διενεργεί με τρόπο που πιθανών θα δυσφημήσει το κύρος της Δημόσιας Υπηρεσίας

Συγκεκριμένα ο «μαγικός» οδηγός που θα μας κάνει να τα βγάλουμε πέρα ακόμα και με τις δύσκολες μέρες των δημοσίων υπαλλήλων, απαιτεί ο Κύπριος Δημόσιος υπάλληλος από εδώ και πέρα να έχει ευπρέπεια, επαγγελματισμό και φυσικά εντιμότητα. 


 

Δείτε επίσης: Μαθαίνουν… τρόπους οι δημόσιοι υπάλληλοι-Οδηγός συμπεριφοράς!


 

Πρέπει να συμπεριφέρεται σαν δημόσιος υπάλληλος, αποφεύγοντας συμπεριφορές που επιβαρύνουν τις σχέσεις του με συναδέλφους του. Επίσης πρέπει να είναι ευγενικός και προσιτός με τους πολίτες και να τους προσεγγίζει με θετική διάθεση, ευαισθησία, σεβασμό και όχι με νεύρα. Σίγουρα πρέπει να τηρεί το ωράριο εργασίας του να είναι εξυπηρετικός, να ενδιαφέρεται πραγματικά για το πρόβλημα του Κύπριου και οπωσδήποτε να αποφεύγει εκφράσεις που μπορεί να προσβάλουν τον οποιοδήποτε. Και επειδή  πολλά βλέπουν τα ματάκια μας, πλέον όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να ντύνονται εντελώς επαγγελματικά.

Πολλά ακούγονται και στο θέμα ότι οι Δημόσιοι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν την δουλειά τους όπως θα έπρεπε. Πλέον με τον νέο οδηγό, ο Δημόσιος υπάλληλος οφείλει να γνωρίζει πλήρως αυτό που πρέπει να κάνει και να εξετάζει με ταχύτητα και υπευθυνότητα τις υποθέσεις του. Πρέπει να επιδιώκει τη συνεχή κατάρτιση και επιμόρφωση του και να αποδέχεται την κριτική για τυχόν λάθη του.

Τέλος ανάμεσα σε άλλα ο Δημόσιος υπάλληλος του 2013 πρέπει να μην παρέχει ευνοϊκή προνομιακή εξυπηρέτηση σε συγγενικά πρόσωπα ή φίλους του και σίγουρα δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει με αθέμιτο τρόπο τη θέση του για να κερδίσει ευκαιρίες εργοδότησης εκτός της δημόσιας υπηρεσίας. 

Ξεκίνησε η μεταμόρφωση… για να δούμε!!!!