Ήταν ανθρώπινο λάθος το θέμα με την Easy Jet


 

Εγγραφείτε στο Newsletter του 24Η και οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας θα έρχονται στο e-mail σας 

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter


Η καταγγελλόμενη απαίτηση της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους επισημάνθηκε από τον πιο γνωστό ταξιδιωτικό δημοσιογράφο της Βρετανίας, τον Σάιμον Κάλντερ. Στη στήλη του στην Ιντιπέντεντ ο κ. Κάλντερ επικαλείται 32χρονο συμπατριώτη του στον οποίο δεν επετράπη η πτήση προς τη Λάρνακα διότι το διαβατήριό του λήγει σε οκτώ εβδομάδες, παρά το γεγονός ότι η διαμονή του στο νησί δε θα διαρκούσε περισσότερο από λίγες ημέρες.

Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία αργότερα μέσα στην ημέρα απέδωσε το περιστατικό σε ανθρώπινο λάθος, καθησυχάζοντας τους ταξιδιώτες. Σε δήλωσή της προς το ΚΥΠΕ εκπρόσωπος της easyJet ανέφερε ότι η εταιρεία δεν τηρεί πολιτική που να απαιτεί από τους πελάτες της ελάχιστη τρίμηνη ισχύ του διαβατηρίου τους. «Εφαρμόζουμε τους κανόνες που ισχύουν σε κάθε χώρα στην οποία πραγματοποιούμε πτήσεις. Στην περίπτωση του κ. Ρικάρντ (σσ: που επικαλείται η Ιντιπέντεντ) φαίνεται πως ο υπάλληλός μας έκανε ένα ανθρώπινο λάθος την ημέρα της πτήσης, το οποίο δεν εντοπίστηκε από την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών», πρόσθεσε η εκπρόσωπος της easyJet. 

Το Φόρεϊν Όφις αναφέρει πως για ταξίδια στην Κύπρο, όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, πρέπει κανείς να έχει διαβατήριο που θα ισχύει για όλη τη διάρκεια της παραμονής στο εξωτερικό, χωρίς να γίνεται αναφορά σε ελάχιστο χρόνο ισχύος. Το ίδιο τονίζει και το Γραφείο του ΚΟΤ Λονδίνου.

Σε ορισμένες χώρες που είναι δημοφιλείς για τους Βρετανούς τουρίστες, όπως η Ταϊλάνδη και η Αίγυπτος, απαιτείται διαβατήριο που να μη λήγει εντός έξι μηνών.

πηγή: ΚΥΠΕ