Kίνδυνος εγκαύματος από φλυτζάνια της ΙΚΕΑ: Τί λέει η εταιρεία


Εγγραφείτε στο Newsletter του 24Η και οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας θα έρχονται στο e-mail σας

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter


Αιτία του εν λόγω ρεπορτάζ που διαβάζετε είναι επίσημη ανακοίνωση που υπάρχει στην home page της ΙΚΕΑ Κύπρου, η οποία αναφέρει χαρακτηριστικά: 

”H IKEA παρακαλεί τους πελάτες της που έχουν αγοράσει φλιτζάνι LYDA, να σταματήσουν άμεσα τη χρήση του και να το επιστρέψουν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ από όπου θα λάβουν πίσω τα χρήματά τους.

Τα συγκεκριμένα φλιτζάνια μπορεί να σπάσουν όταν τα γεμίσετε με ζεστό υγρό και κατ’ επέκταση να προκαλέσουν έγκαυμα.

Η ΙΚΕΑ έλαβε είκοσι αναφορές πελατών για τα φλιτζάνια LYDA που έσπασαν κατά τη χρήση, όπου σε δέκα από αυτά τα περιστατικά προκλήθηκε και τραυματισμός. Τα φλιτζάνια πωλήθηκαν την περίοδο Αυγούστου 2012 – Μαΐου 2013. Κανένα άλλο φλιτζάνι ΙΚΕΑ δεν επηρεάζεται από αυτή την ανάκληση.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 22502502. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση». 

Συγγνώμη που τραυματιστήκατε; Συγγνώμη που το φλυτζάνι έσπασε στα χέρια σας; Και εάν συνέβαινε κάτι χειρότερο πού να βρούμε το δίκαιον μας; Μήπως τελικά η προστασία του καταναλωτή θα έπρεπε να είναι λίγο πιο… ενδελεχής; Αλλωστε οι μνήμες από τα… κεφτεδάκια είναι ακόμη νωπές…