Το «plan b» για τις Κυπριακές Αερογραμμές – Σωτηρία μέσω “Cypria”!

 


Εγγραφείτε στο Newsletter του 24Η και οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας θα έρχονται στο e-mail σας 

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter


Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του 24h το νέο πλάνο κινείται ανάμεσα σε άμεση και κατά γράμμα εφαρμoγή του υφιστάμενου σχεδίου της Air France/KLM και στο οριστικό κλείσιμο των Κυπριακών με άμεση εμφάνιση εταιρίας που ήδη υπάρχει, μέσα από τα «σπλάχνα» των Κυπριακών Αερογραμμών.

 


Δείτε πώς καλύφθηκε το θέμα, αλλά και την επικαιρότητα της ημέρας στο δελτίο του 24H


 

Ήδη στην ιδιοκτησία των Κυπριακών Αερογραμμών υπάρχει μια εταιρία με την ονομασία “Cypria”. Το μόνο που χρειάζεται είναι η εταιρία να πάρει άδεια αεροπλοϊμότητας  από το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας. Εκεί μπορεί άμεσα να μεταφερθεί το πτητικό τμήμα των κυπριακών αερογραμμών. δηλαδή αεροσκάφη, δρομολόγια και αναγκαίο προσωπικό.

Στην κυβέρνηση πια φαίνεται πως κυριαρχεί το σενάριο για την δημιουργία μιας νέας εταιρίας στη βάση της έκθεσης των εμπειρογνωμόνων της Air France/ KLM. 

Η νέα εταιρία φέρνει ευκολότερα στρατηγικό επενδυτή

Το 24h μίλησε με τα πρόσωπα που ασχολούνται με το θέμα και μας ανέφεραν ότι εάν τελικώς υπάρξει μια νέα εταιρία τότε θα είναι και πιο εύκολο να βρεθεί στρατηγικός επενδυτής. 

Τι θα γίνουν οι Κυπριακές Αερογραμμές

Οι Κυπριακές Αερογραμμές , εάν προχωρήσει το plan b, θα παραμείνουν σε αδράνεια και μέχρι το τελικό κλείσιμο τους. Στο μεσοδιάστημα θα γίνει η αποξένωση των διαφόρων τμημάτων.

Επιπλέον, σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να γίνουν όλες εκείνες οι ενέργειες για το ξεκαθάρισμα των εκκρεμοτήτων και την ικανοποίηση των υφιστάμενων δεσμεύσεων των Κ.Α 

Επίσης ανάμεσα στις προτάσεις που υπάρχουν στο τραπέζι  είναι και η διενέργεια πραγματογνωμοσύνης, που θα ασχοληθεί με τη καταγραφή/ αποτύπωση, με κάθε λεπτομέρεια, όλων των υφιστάμενων οικονομικών, νομικών ή/ και οποιονδήποτε άλλων δεσμεύσεων των Κ.Α. 

Υπάρχει προηγούμενο!

Παρόμοια τέτοια σενάρια έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί από άλλους Ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς, όπως οι Alitalia, Sabena, Swissair, Austrian αλλά και η Ολυμπιακή. Πρόκειται για αεροπορικές εταιρείας που αντιμετώπιζαν οικονομικά αδιέξοδα που προσομοίαζαν πολύ σε αυτά των Κ.Α. 

«Κόκκινο» σε κλείσιμο και άνοιγμα 

Δεν μπορεί να υπάρξει το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών και την επόμενη ημέρα το άνοιγμά μιας νέας εταιρίας. Αυτό θα είναι εγκληματικό! Σε μια τέτοια περίπτωση χάνονται πολλά περιουσιακά στοιχεία όπως τα slots. Μάλιστα, είναι όπως φαίνεται και νομικά ανέφικτο να γίνει κάτι τέτοιο, όπως τονίστηκε στις συσκέψεις που έγιναν στο Προεδρικό για το θέμα.