Ιδιαίτερες ιστορίες και περιπτώσεις ανθρώπων που κάνουν pole dancing (vid)

{loadposition ba_textlink}

Το pole dancing έγινε αρχικά γνωστό περισσότερο ως ένας αισθησιακός χορός και αργότερα επιλέχθηκε από πολλούς ως ένα διαφορετικό είδος γυμναστικής. Διαβάστε μερικές ιδιαίτερες ιστορίες και παράξενα γεγονότα που έχουν συμβεί σε ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό…

Η πρωταθλήτρια που γεννήθηκε χωρίς αριστερό χέρι

Οι Σκωτσέζοι δήμαρχοι δεν τρώνε κουτόχορτο
Αποχαρακτηρίζουν τις λακκούβες και γλιτώνουν λεφτά επισκευών.

Να πώς φαίνονται οι έξυπνοι δήμαρχοι. Πού να ξοδεύεις τώρα σε χαλεπούς καιρούς για να επισκευάζεις τις λακκούβες των δρόμων.. ή γιατί να πληρώνεις αποζημιώσεις για όσα οχήματα καταστρέφονται πέφτοντας μέσα τους; Η λύση είναι απλή: αποχαρακτηρίζεις τις λακκούβες και τις ξεφορτώνεσαι.

Αυτό τουλάχιστον σκέφτηκε η δημοτική αρχή του Perth και Kinrose. Η… ιδιοφυής πρόταση βρίσκεται κρυμμένη σε ένα λαμπρό ντοκουμέντο 186 σελίδων όπου αναφέρονται λεπτομερώς οι περιοχές στις οποίες είναι δυνατόν με τον… αποχαρακτηρισμό των λακκουβών να περιοριστεί το κόστος επισκευής των δρόμων.

Η τροπολογία προβλέπει το εξής απλό: στο εξής μια λακκούβα δεν θα θεωρείται ως λακκούβα προς επισκευή, αν το βάθος της δεν φτάνει τα 60χιλ. Μέχρι τώρα το όριο της υποχρεωτικής επισκευής ήταν 40 χιλ. Με τον τρόπο αυτό η διοίκηση ελπίζει να γλιτώσει κάπου 120.000 λίρες σε έξοδα επισκευής ή αποζημιώσεις οχημάτων που έπεσαν σε ανεπισκεύαστες λακκούβες.

Πρόκειται για μια έξυπνη τακτική που μάλιστα έχει πολύ μεγάλες προοπτικές. Κατά ειδήμονες λογιστικών γραφείων το βάθος των λακκουβών στο μέλλον μπορεί να αυξηθεί σταδιακά στα 70 ή και τα 80 χιλιοστά. Ίσως και στο ένα μέτρο.

Συντάκτης του εντύπου είναι ένας ειδικός στις λακκούβες, δηλαδή ο οικονομικός διευθυντής του δημοτικού συμβουλίου!

Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια εκεί στην Σκωτία. Και γλιτώνουν έξοδα (το όνειρο κάθε Σκωτσέζου) και καταργούν τις θέσεις των συγκοινωνιολόγων μηχανικών, αφού φανερά και για θέματα δικής τους αρμιοδιότητας μπορούν πλέον να αποφασίζουν εξίσου επιστημονικά και οι λογιστές.

Στο έγγραφο δεν γίνεται μνεία στην επικινδυνότητα μιας τέτοιας πρακτικής, ειδικά για τους μοτοσυκλετιστές. Όσοι τώρα μελετούν διεξοδικά το έγγραφο για περισσότερα μαργαριτάρια, αναμένουν να συναντήσουν και άλλα.

Όπως να βρεθούν και μπροστά σε άλλες ρηξικέλευθες προτάσεις όπως είναι η επιστροφή στη χρήση όνων, ημίονων και ίππων προς παντελή αποφυγή ζημιών σε αναρτήσεις, ζαντολάστιχα, ζανφόρ και λοιπά ελαττωματικά υποπροϊόντα του τεχνολογικού πολιτισμού.

Επικρίνοντας το προτεινόμενο μέτρο η Βασιλική Λέσχη Αυτοκινήτου (RAC) δήλωσε πως οι βαθύτερες λακκούβες θα προκαλούν τελικά μεγαλύτερες ζημιές στα οχήματα με αποτέλεσμα τις ακριβότερες επισκευές (ως γνωστόν στην Αγγλία καλλιεργείται συστηματικά η κοινή λογική).

Η δε υπερδραστήρια Βρετανική Λέσχη Μοτοσυκλετιστών (BMF) ευχήθηκε έντονα «να μην συμβεί κάτι τέτοιο και να μην υιοθετηθεί τέτοιο μέτρο από άλλες δημοτικές αρχές στο Ηνωμένο Βασίλειο, διότι αυτό θα έθετε σε κίνδυνο όλους τους χρήστες των δρόμων».

Αν η ευχή δεν εισακουστεί, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θέλουν την BMF να προχωράει σε λιτανείες με παράλληλες θυσίες σημαντικού αριθμού παρθένων ψαλιδιών και αμορτισέρ στον Μολώχ. Εμείς θα σας κρατήσουμε ενήμερους.

Πηγή: newsbeast.gr