Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών διαμηνύει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται συστηματικά για τους Καταναλωτές

Αυτό αναφέρει στο μήνυμα του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή στις 15 Μαρτίου, διαμηνύοντας πως θα συνεχίσει οργανωμένα τη δράση του τόσο προς τις αρμόδιες υπηρεσίες και αρχές όσο και προς τη Βουλή.

Ο Σύνδεσμος ιεράρχησε τις προτεραιότητες του στους ακόλουθους τομείς: Ενέργεια/Πετρελαιοειδή, Χρηματοοικονομικά, Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού, Φορολογίες/Τέλη, Λιανικό Εμπόριο ( Εγγυήσεις, Τιμές ), Ψηφιακή Αγορά/Τηλεπικοινωνίες, Εξώδικη Επίλυση Διαφορών, Συλλογική Προσφυγή, Ασφάλεια Τροφίμων και Ταξίδια.

Προσθέτει πως οι καταναλωτές δεν είναι πια δεδομένοι και οι επιχειρηματίες πρέπει να το κατανοήσουν και να καταβάλουν προσπάθειες να τους κερδίσουν.

“Η Πολιτεία πρέπει να κατανοήσει ότι οι αδυναμίες και οι ανεπάρκειες των οποιωνδήποτε θεσμών, αρχών και υπηρεσιών έχουν κόστος που πληρώνεται όχι από τους ίδιους τους υπεύθυνους αλλά από τους πολίτες/καταναλωτές και ότι κάθε καθυστέρηση στη λήψη των αναγκαίων αποφάσεων, κάθε μέρα που αναλώνεται σε ατελείωτες και ατελέσφορες συζητήσεις σημαίνει κόστος που πληρώνεται από τους πολίτες/καταναλωτές”, καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή: ΚΥΠΕ