Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ Πάφου 2017 και ΕΤΑΠ

{loadposition ba_textlink}

Μέσα στα πλαίσια της κοινής προσπάθειας των δύο οργανισμών για ανάπτυξη στενότερων σχέσεων αλλά και προώθηση του πολιτισμού, ο Οργανισμός Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης – Πάφος 2017 και η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου υπέγραψαν χθές πρωτόκολλο συνεργασίας.

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του Οργανισμού Πάφος 2017, η όλη συνεργασία επισφραγίστηκε και επισημοποιήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού Παφος 2017 παρουσία του Προέδρου του Οργανισμού Πάφος 2017 Χρίστου Πατσαλίδη, και του Προέδρου της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περ. Πάφου Ανδρέα Δημητριάδη πλαισιωμένοι από τους αντίστοιχους Εκτελεστικούς Διευθυντές,Μαρίνας Βρυωνίδου-Πάφος 2017 και Νάσου Χατζηγεωργίου-ΕΤΑΠ Πάφου.

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Πάφος 2017 – Χρίστος Πατσαλίδης στην σεμνή τελετή ευχαρίστησε θερμά προσωπικά τον Πρόεδρο αλλά και την ΕΤΑΠ Πάφου γενικότερα για την ανταπόκρισή αλλά και προσπάθειες της.

Επεσήμανε επίσης , την σημασία του πολιτιστικού “προϊόντος” που δημιουργεί ο Οργανισμός Πάφος 2017 για την Πάφο και την ευκαιρία που δίδεται στην ΕΤΑΠ και γενικότερα στους φορείς που την πλαισιώνουν για αξιοποίηση με σκοπό την αναβάθμιση της Πόλης.

Ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ Πάφου, Ανδρέας Χρ. Δημητριάδης σημείωσε ότι η ΕΤΑΠ Πάφου θεωρεί τον θεσμό ως μια μεγάλη ευκαιρία πολιτιστικής και οικονομικής αναβάθμισης ολόκληρης της επαρχίας και τόνισε ότι ήδη η προώθηση του τίτλου αλλά και του καλλιτεχνικού προγράμματος έχει ενταχθεί στις δραστηριότητες τις ΕΤΑΠ τόσο εντός Κύπρου όσο και σε ξένες αγορές.

Σημείωσε πως η ΕΤΑΠ κάνει ότι είναι δυνατό ώστε ολόκληρη η επαρχία να επωφεληθεί τα μέγιστα από τον θεσμό μέσω της πολιτιστικής, επιχειρηματικής αλλά και οικονομικής ανάπτυξης που αναμένεται να επιτευχθεί.

Το πρωτόκολλο συνεργασίας των δύο φορέων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την χρήση του λογότυπου και του έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού Πάφος 2017 για προβολή του προγράμματος της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας σε τουριστικές εκθέσεις και εργαστήρια, σε επαφές και παρουσιάσεις με τουριστικούς οργανισμούς και αεροπορικές εταιρείες, επίσημες αποστολές ξένων δημοσιογράφων κ.ά.

Πηγή: KYΠΕ