Πολύωρη αντεξέταση του μάρτυρα Μ. Διονυσίου από τους συνηγόρους υπεράσπισης

Mε την αντεξέταση του Μιχαλάκη Διονυσίου υπάλληλου του Τμήματος  Δημοσίων έργων επί 36 έτη και σήμερα στην θέση του Επιστάτη, από τον Δικηγόρο Σάββα Μάτσα, συνεχίστηκε σήμερα η διαδικασία της υπόθεσης των πινακίδων του Δ. Πάφου ενώπιον του Μόνιμου Κακουργιοδικείου που συνεδριάζει στην Πάφο.

Ο κ. Μάτσας συνήγορος υπεράσπισης της εταιρείας ΕΤΝΑ και του Διευθυντή της, υπέβαλε την θέση ότι ο μάρτυρας ήρθε να καταθέσει όχι για να διαφωτίσει το Δικαστήριο αλλά για να το συσκοτίσει.Ο κ. Μάτσας είπε πως στην Επαρχία Πάφου τοποθετήθηκαν 1.200 πινακίδες στάσεων Λεωφορείων με τον μάρτυρα να απαντά πως οι δικές τους ταμπέλες είναι συγκεκριμένες με τα ίδια χαρακτηριστικά και σχήματα και πως το Τμήμα του τοποθέτησε 840 ταμπέλες την επίδικη περίοδο.
Πρόσθεσε μάλιστα, πως η εκσκαφή των λακκών για την τοποθέτηση πινακίδων για τη δημιουργία στάσεων λεωφορείων άρχισε τον Ιούνιο του 2010 μέχρι το Νοέμβριο του 2010.
Όπως εξήγησε ο μάρτυρας η Επιτροπή Αρχής Αδειών ήταν αρμόδια για την τοποθέτηση των σημείων που τοποθετούνταν οι ταμπέλες .
Ο κ. Μάτσας υπέβαλε την θέση ότι πριν την τοποθέτηση ταμπελών από τα Δημόσια έργα, ο Δήμος Πάφου τοποθέτησε και ο ίδιος ταμπέλες επειδή λόγω της θερινής περιόδου τα Δημόσια έργα δεν προλάβαιναν την τοποθέτηση τους. Ωστόσο ο κ. Διονυσίου απήντησε ότι κάτι τέτοιο δεν γίνονταν. Ακολούθως ο κ. Μάτσας αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που έγινε, όπως ισχυρίστηκε αυτό.
Επιπρόσθετα ο Δικηγόρος ανέφερε πως όταν οριστικοποιείτο από πλευράς της Επιτροπής Αρχής Αδειών που θα τοποθετούνταν οι νέες πινακίδες, ανοίγονταν οι λάκκοι, ακολούθως τοποθετούνταν οι στύλοι και άλλο συνεργείο τοποθετούσε τις πινακίδες.
Υπέβαλε ακόμη την θέση ότι οι αντικαταστάσεις ταμπελών από φθορά, καταστροφές αλλά και οι επιδιορθώσεις και τα λοιπά γίνονταν  από τον Δήμο Πάφου και όχι από τα Δημόσια έργα μετά τον Νοέμβριο του 2010.
Συγκεκριμένα ο κ. Μάτσας αναφέρθηκε σε 93 περιπτώσεις στάσεων λεωφορείων οι οποίες αντικαταστάθηκαν από τον Δήμο Πάφου αφού εγκρίθηκαν από τον αρμόδιο λειτουργό των ταμπελών, τον υπεύθυνο υπάλληλο, τον Δημοτικό Μηχανικό, τον Ελεγκτή και τον Δήμαρχο στις 18.5.2011 και πληρώθηκαν προς την κατασκευάστρια εταιρεία. Άρα είπε στον μάρτυρα δεν είστε εσείς που κατασκευάζατε τις νέες πινακίδες όταν οι παλαιές καταστρέφονταν αλλά ο Δήμος Πάφου.
Ο μάρτυρας  είπε πως δεν γνωρίζει τα σύνορα του Δήμου Πάφου με τον κ . Μάτσα να υποβάλει την θέση πως εάν ο μάρτυρας δεν ξέρει τα σύνορα τότε δεν μπορεί να γνωρίζει αν οι ταμπέλες τοποθετούνταν από τον Δ. Πάφου ή από το Τμήμα Δημοσίων Έργων.
Ακολούθησε η αντεξέταση του μάρτυρα Μιχαλάκη Διονυσίου από τον Δικηγόρο Αλέξανδρο Αλεξάνδρου συνήγορο υπεράσπισης της εταιρείας ΑΛΜΑ και του Διευθυντή της.
Ο κ. Αλεξάνδρου υπέβαλε την θέση στον μάρτυρα ότι θα έπρεπε να μεταβεί στην αρμόδια δημόσια υπηρεσία ώστε να εξετάσει πόσες πινακίδες κατασκευάστηκαν για να είναι σε θέση να κάνει ορθό υπολογισμό. Ο Δικηγόρος μάλιστα του υπέδειξε σχετικό φωτογραφικό υλικό σύμφωνα με το οποίο όπως ισχυρίστηκε η συγκεκριμένη πινακίδα που απεικονίζονταν στην φωτογραφία ήταν του Δ. Πάφου και όχι των Δημοσίων έργων , με τον μάρτυρα να απαντά πως δεν γνωρίζει.
Είπε μάλιστα πως η μαρτυρία του Μιχαλάκη Διονυσίου είναι με το « ίσως».
Κατηγορούμενοι στην υπόθεση είναι οι διευθυντές  των εταιρειών πινακίδων ΕΤΝΑ και ΑΛΜΑ, Χρίστος Ιωάννου και Σωτήρης Αντωνιάδης και ο δημοτικός υπάλληλος Ανδρέας Νικολάου.

Όλοι οι κατηγορούμενοι απήντησαν μη παραδοχή στα αδικήματα που αντιμετωπίζουν αυτά της συνωμοσίας προς διάπραξη κακουργήματος, συνωμοσίας προς καταδολίευση, κυκλοφορία πλαστού εγγράφου, πλαστογραφία, απόσπαση χρημάτων με ψευδής παραστάσεις, κλοπή από δημόσιο λειτουργό, κατάχρηση εξουσίας και συγκάλυψης.

Το Δικαστήριο όρισε την υπόθεση για  συνέχιση της διαδικασίας στις 16 .5.2019 στις 09:00 το πρωί .

Πηγή:ΚΥΠΕ