Κατανόηση στα ΚΕΠ λόγω μέτρων προστασίας ζητά η ΑΗΚ

Η ΑΗΚ ζητεί την κατανόηση των πελατών της λόγω της εφαρμογής πρωτοκόλλων για τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού που εφαρμόζονται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ), τα οποία επαναλειτουργούν την ερχόμενη Τετάρτη.

Καθώς τα ΚΕΠ θα εφαρμόζουν όλα τα πρωτόκολλα τήρησης των μέτρων προστασίας της υγείας, η ΑΗΚ ζητά την κατανόηση των καταναλωτών για αυξημένους χρόνους εξυπηρέτησης που ενδεχομένως προκύψουν, ειδικά κατά την εξόφληση λογαριασμών, αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η ΑΗΚ. «Αν και οι συνθήκες είναι πρωτόγνωρες, η προσπάθειά μας είναι συνεχής για την όσο πιο γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες που παρουσιάζονται» αναφέρεται.

Με άξονες την ασφάλεια και την άνεση, η ΑΗΚ παροτρύνει τους πελάτες της να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και συμπληρώνει ότι στην ιστοσελίδα της ΑΗΚ www.eac.com.cy είναι αναρτημένα τα τηλέφωνα επικοινωνίας, οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι αριθμοί τηλεομοιότυπου (φαξ) των Περιφερειακών Γραφείων Προμήθειας.

«Είναι δεδομένο ότι η περίοδος αυτή είναι δύσκολη. Οι Λειτουργοί Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΗΚ είναι δίπλα στους καταναλωτές και κάθε ειδική περίπτωση θα εξετάζεται με ιδιαίτερη κοινωνική ευαισθησία, πάντα λαμβάνοντας υπόψη και την αρχή της ισότιμης αντιμετώπισης του ευρύτερου συνόλου των καταναλωτών», αναφέρει η ΑΗΚ, προσθέτοντας πως προβλέπεται ειδική μέριμνα για τους ευάλωτους πελάτες της.

«Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα που βιώνουμε, είναι πολύ σημαντική η συνεπής ανταπόκριση των συμπολιτών μας στην εξόφληση του λογαριασμού τους. Διότι αυτή η συνέπεια αποτελεί και την εγγύηση της σταθερότητας του ηλεκτρικού συστήματος και της απρόσκοπτης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας για το σύνολο της κοινωνίας και οικονομίας του τόπου» καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή: ΚΥΠΕ