ΥΠΠΑΝ: Πάγια αρνητική στάση ΑΚΕΛ στην ποιοτική αναβάθμιση σχολείων/βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων

Η σημερινή παρέμβαση του ΑΚΕΛ υπενθυμίζει την πάγια αρνητική στάση και την αντιδραστική λογική που προτάσσει εδώ και χρόνια μπροστά σε μεταρρυθμίσεις που αποσκοπούν στην ποιοτική αναβάθμιση των σχολείων και τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, αναφέρει ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομος Προδρόμου, σε γραπτή απάντηση του στο ΑΚΕΛ.

Είναι γνωστό, αναφέρει ο κ. Προδρόμου, «ότι το ΑΚΕΛ τάχθηκε ενάντια και στην αξιολόγηση μέσα στα σχολεία και στην αξιοκρατική επιλογή των εκπαιδευτικών και στην αναβάθμιση των παιδαγωγικών μεθόδων και του γνωσιολογικού περιεχομένου».

Αναφέρει επίσης ότι «μόνιμη επωδός του ΑΚΕΛ φαίνεται να είναι ΄όχι εξετάσεις-λιγότερη ύλη΄» και προσθέτει πως «προφανώς το ΑΚΕΛ δεν εμπνέεται από το στόχο ενός σχολείου που θα επιδιώκει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για όλους». Ο Υπουργός Παιδείας αναφέρει επίσης ότι η πολιτεία δεν μπορεί όμως να δεχτεί την υποβάθμιση του επιπέδου της εκπαίδευσης στο όνομα του λαϊκισμού, όπως αναφέρει, «που συνθηματολογεί για λιγότερη γνώση και καθόλου εξετάσεις».

Τέλος, ο κ. Προδρόμου αναφέρει ότι «συνθήματα της ΄βολικής ευκολίας΄ και της ΄προς τα κάτω ισοπέδωσης΄ αντιστοιχούν στις πολιτικές εκείνες που στο παρελθόν οδήγησαν τη χώρα σε απαξίωση».

Πηγή: ΚΥΠΕ