«Τι να σου κάμω κύριε» – Τι είπαν στον κ. Γιώργο μετά από 230 αναπάντητες κλήσεις στο Υπουργείο για τα επιδόματα

Ούτε μία, ούτε δύο αλλά 230 κλήσεις έκανε πολίτης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας  για να μάθει γιατί  δεν λάμβανε τα επιδόματα για τον κορωνοϊό παρά το γεγονός ότι είχε κάνει κανονικά τις αιτήσεις του.

Όπως είπε ο κ. Γιώργος διατηρούσε ένα κατάστημα σε εμπορικό κέντρο που έκλεισε λόγω των διαταγμάτων.

Όπως είπε ο κ. Γιώργος, όταν είδε πως σε κανένα από τα 44 συνολικά email που έστειλε (όπως ήταν και οι οδηγίες που είχαν οι πολίτες) , δεν λάμβανε κάποια απάντηση, ξεκίνησε την προσπάθεια να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με κάποιο αρμόδιο λειτουργό στο Υπουργείο Εργασίας για να του εξηγήσει.

Ανάμεσα στις 230 κλήσεις που έκανε, οι 63 ήταν τηλεφωνήματα στο κεντρικό του Υπουργείου στο οποίο όπως επισήμανε δεν απαντούσε κανείς. Όταν μάλιστα μία φορά του απάντησε μία λειτουργός  η απάντησε που έλαβε ήταν πως  για το πρόβλημα του έπρεπε να αποστείλει email. Όταν όπως είπε εξήγησε στη λειτουργός πως έστειλε δεκάδες email που έμειναν αναπάντητα τότε η απάντησε που έλαβε ήταν «τι να σου κάμω κύριε».

Δείτε τα όσα χαρακτηριστικά περιέγραψε  ο κ. Γιώργος στις ΑΙΧΜΕΣ: