Με δύο νέα καταστήματα επιστρέφουν στην Κύπρο τα Calliope

Στην Κύπρο, μετά από απουσία πέραν των 10 χρόνων, επιστρέφει η γνωστή ιταλική επωνυμία Calliope, η οποία είχε κάνει την πρώτη της παρουσία στην Κύπρο τον Δεκέμβριο του 2000, ως μια σειρά των Terranova.

Το brand, παρά το ότι ήταν ιδιαίτερα γνωστό στο κυπριακό κοινό, αποσύρθηκε από την Κύπρο στο τέλος της δεκαετίας του 2000, καθώς λόγω της ανάπτυξής του ο Όμιλος Teddy, κάτω από την ομπρέλα του οποίου βρίσκεται, είχε ζητήσει τον διαχωρισμό των δύο brands. Δηλαδή, η απαίτηση ήταν για ξεχωριστά καταστήματα, Terranova και Calliope.

Από τότε το Calliope έχει εκσυγχρονιστεί και θεωρείται ένα από τα ισχυρά brands που πωλούνται στην Ευρώπη, ανέφερε στο InBusinessNews o ιδιοκτήτης των καταστημάτων Terranova (εννέα καταστήματα), Piazza Italia (τέσσερα καταστήματα) και Calliope στην Κύπρο, Παντελής Φτελλέχας.

Το πρώτο κατάστημα, περίπου 500 τ.μ., θα ανοίξει στο Metropolis Mall, στις 29 Ιουλίου (όταν και θα ανοίξει το 60% των καταστημάτων) και θα προσφέρει ολόκληρη την συλλογή της ιταλικής επωνυμίας, δηλαδή γυναικεία, ανδρικά και παιδικά ρούχα.

 

 

Όπως μας αποκάλυψε, μάλιστα, μέχρι τον Οκτώβριο του 2022, προγραμματίζεται να ανοίξει και δεύτερο κατάστημα Calliope, στη Λευκωσία.

Glamour light, με κάπως υψηλότερες τιμές από το Terranova

Το ιταλικό brand, που διατίθεται σε 19 χώρες και 96 καταστήματα παγκοσμίως, είναι ένα είδος αναβάθμισης του Terranova, αφού πρόκειται για brand με κάπως υψηλότερες τιμές (20% ακριβότερο, κατά μέσο όρο) και πιο προσεγμένη μόδα, η οποία βρίσκεται πιο κοντά στις σύγχρονες τάσεις. Πρόκειται για ένα ξεκάθαρα ιταλικό στυλ, μοντέρνο και κομψό, το οποίο χαρακτηρίζεται ως μία glamour light συλλογή.

Τα ρούχα του brand δεν είναι ακραία, αλλά ευκολοφόρετα και εντάσσονται σε ένα πρωτότυπο concept, το οποίο καλύπτει ένα κενό της αγοράς μεταξύ άλλων γνωστών brands.

Τα δυνατά brands και τα νέα καταστήματα σε συνθήκες πανδημίας

Ερωτηθείς για το άνοιγμα νέων καταστημάτων εν μέσω πανδημίας, ο Παντελής Φτελλέχας, ανέφερε ότι τα επιτυχημένα brands τα οποία θα καταφέρουν να ξεπεράσουν τις συνέπειες της πανδημίας θα λάβουν επιπρόσθετα μερίδια της αγοράς, αφού, όπως υπέδειξε, η πανδημία θα θέσει εκτός αγοράς τα αδύναμα brands.

πηγη: INBusinessnews