Έξι τρόφιμα που αγαπούν το έντερο και νικούν τη δυσκοιλιότητα

the concept of early pregnancy, proper nutrition, women's health. close-up photo of a slender beautiful belly and navel of a woman. She touches the two palms of her hands to her waist. On white light background

Εντάξτε στη διατροφή σας τα συνήθειες καθώς και τρόφιμα – συμμάχους του εντέρου που καταπολεμούν την δυσκοιλιότητα

Η κουζίνα είναι ένα εξαιρετικό… οπλοστάσιο για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας. Υπάρχουν πολλά κόλπα που δραστηριοποιούν το έντερο. Δεν έχετε παρά να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει. Ακολουθούν οι προτάσεις των ειδικών.

Ρόφημα. Το πρωί νηστικοί, πιείτε ένα ζεστό (όχι καυτό) ρόφημα. Πολλοί προτείνουν και μια κουταλιά του γλυκού μέλι!

Ελαιόλαδο. Εναλλακτικά ξεκινήστε τη μέρα σας με μια κουταλιά της σούπας εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο.

Πρωινό γεύμα. Καθιερώστε στο πρωινό σας τα δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα ή γιαούρτι.

Φυτικές ίνες.Μουλιάστε 3-4 ξερά δαμάσκηνα σε λίγο νερό, φάτε τα και πιείτε το ζουμί. Τα δαμάσκηνα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θεωρείται ότι μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Ένα ακόμη αποξηραμένο φρούτο που μπορεί να  βοηθήσει θεαματικά προς αυτή την κατεύθυνση είναι το σύκο.

Ενυδάτωση. Πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Τις ημέρες με πολλή ζέστη όπου παρατηρείται μεγάλη εφίδρωση πίνετε περισσότερο.

Ακτινίδια. Φρούτα -κλειδί για την εύρυθμη εντερική λειτουργία, τα ακτινίδια είναι πλουσιότατα σε φυτικές ίνες και θα σας φανούν πολύ ευεργετικά.

Εκτός κουζίνας χρήσιμη θα φανεί η αύξση της σωματικής δραστηριότητας ακόμη και αυτό σημαίνει τακτικό περπάτημα. Θα βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου και την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.

πηγή: ygeiamou.gr