ΑΗΚ: Πώς θα διορθώσετε το λάθος με τον “παραφουσκωμένο” λογαριασμό

Το λάθος είχε φέρει αναστάτωση στους καταναλωτές.

Η ΑΗΚ ενημερώνει το κοινό ότι, λόγω τεχνικού προβλήματος, τα τιμολόγια που έχουν αποσταλεί σε μια μικρή μερίδα (ποσοστό περίπου 4%) πελατών της ΑΗΚ περιλαμβάνουν κατανάλωση για περίοδο μεγαλύτερη από την καθορισμένη περίοδο τιμολόγησης.

Διαβάστε επίσης: Γιατί κάποιοι λογαριασμοί της ΑΗΚ ήρθαν φουσκωμένοι;
Σημερινή ανακοίνωση της ΑΗΚ αναφέρει ότι, όσοι πελάτες της ΑΗΚ επιθυμούν να γίνει αναπροσαρμογή του τιμολογίου τους και να εξοφλήσουν την κατανάλωση τους που αφορά τη διμηνία Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου, μπορούν να επικοινωνήσουν με το Τηλεφωνικό Κέντρο 1818 και να ζητήσουν αναπροσαρμογή.

Για όσους πελάτες δεν ζητήσουν αναπροσαρμογή, τα τιμολόγια της επόμενης διμηνίας που θα λάβουν θα αφορούν μικρότερη περίοδο κατανάλωσης, αφού μέρος θα έχει ήδη εξοφληθεί με τα τιμολόγια Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου, προστίθεται.

Η ΑΗΚ εκφράζει τις απολογίες της για τυχόν ταλαιπωρία των επηρεαζόμενων πελατών της, καταλήγει η ανακοίνωση.

sigmalive.com