ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΗΓΗ ΣΤΟ 24Η για ΤΑΚΑΤΑ: «Στατιστικά στους επόμενους οκτώ μήνες πολύ πιθανό να θρηνήσουμε νέα θύματα, ο κόσμος να τους αλλάξει άμεσα, αν δεν έχει λεφτά να τους απενεργοποιήσει»

«Πρακτικά είναι αδύνατο να αντικατασταθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα οι προβληματικοί αερόσακκοι. Το άλλο είναι ότι ποιος θα επιβαρυνθεί», αναφέρει ανώνυμη πηγή στην ιστοσελίδα μας.

Τα δυο νέα διάταγμα από το Υπουργείο Μεταφορών και η ανάκληση άλλων 138 οχημάτων, έχει φέρει τα πάνω-κάτω, με τον κόσμο να απαιτεί εξηγήσεις, με αρκετούς από αυτούς να έχουν μπερδευτεί στο τι ακριβείς  οδηγίες πρέπει να ακολουθήσουν.

«Από ότι ξέρω και διεθνώς και στη Κύπρο όταν κάποιο εξαρτημα αυτοκινήτου έχει πρόβλημα, αντικαθίσταται με εξοδα της κατασκευάστριας εταιρείας του αυτοκινήτου. Το κάνει για να αποφύγει τις νομικές ευθύνες αν κάτι πάει στραβά. Ήδη η BMW το κάνει από μόνη της σε όσα αυτοκίνητα της έχουν ΤΑΚΑΤΑ», αναφέρει χαρακτηριστικά ανώνυμη πηγή στο 24Η.

«Θύματα θρηνήσαμε και δυστυχώς, μέσα στους επόμενους 8 μήνες είναι στατιστικά, πολύ πιθανό να θρηνήσουμε και νέα θύματα.

Δυστυχώς, δεν έχουμε ικανοποιητικό δίκτυο μαζικών μεταφορών πχ όπως η Αθήνα και αν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αποσύρονταν ταυτόχρονα θα γινόταν το χάος . Οπότε, παίρνουμε το ρίσκο», σημειώνει.

Τι πρέπει να κάνει ο κόσμος:

«Να τους αλλάξει για το δικό του καλό και να μην περιμένει αν και πότε θα τύχει οικονομικής ενίσχυσης από την κυβέρνηση ή από τις εταιρείες. Προέχει η ασφάλεια.

Τώρα αν δεν έχει τα λεφτά, τότε να τους απενεργοποιήσει μέχρι να τα βρει».

 

ΜΧ