Αποκλειστικό 24H: Προεδρικό-Ελληνική Τράπεζα απαντούν στο θέμα της άπορης μητέρας

Μετά τα αποκλειστικά ρεπορτάζ του 24Η με την 29χρονη να ζητά απεγνωσμένα βοήθεια για οικονομική στήριξη και την απογοήτευσή της από το Κράτος, το μεσημέρι της Δευτέρας υπήρξε αντίδραση, τόσο από την Ελληνική Τράπεζα, όσο και από το ίδιο το προεδρικό Μέγαρο, με αμφότερους να διαμηνύουν ότι βοήθησαν με τον τρόπο τους την κοπέλα, στο βαθμό και το μέγεθος που μπορούσαν. Ασχέτως εάν αυτό δεν ήταν αρκετό.

Πρώτα ήλθε η απάντηση από εκπροσώπους του Προεδρικού, οι οποίοι σε επικοινωνία που είχαν με το 24Η ανέφεραν ότι όντως πριν από λίγο καιρό η κοπέλα προσήλθε ζητώντας βοήθεια και μάλιστα σε λειτουργό που εργάζεται με απόσπαση από το γραφείο ευημερίας. “Της είπαμε ότι είναι πολύ δύσκολο να της προσφέρουμε cash, όμως μπορούμε να την βοηθήσουμε με τρόφιμα: Οπερ και πράξαμε. Δεν ισχύει ότι την διώξαμε και δεν της δώσαμε τίποτα. Της δώσαμε αυτό που μπορούσαμε δεδομένης της επικρατούσας κατάστασης, καθώς και των δεκάδων ανθρώπων που βρίσκονται στην ίδια θέση”, αναφέρει η ενημέρωση από το Προεδρικό αποκλειστικά προς το 24Η.

Λίγη ώρα μετά, όμως, υπήρξε αντίδραση και από ανώτερο εκπρόσωπο της Ελληνικής Τράπεζας, ο οποίος μας είπε ότι η τράπεζα ζήτησε την συγκατάθεση της κοπέλας, προκειμένου να μπορεί να δέχεται χρήματα από τον οποιονδήποτε. ”Εμείς δεν μπλοκάραμε τον λογαριασμό. Εμείς της είπαμε να έρθει μέσα για να βρούμε λύση και μάλιστα, για να την βηοθήσουμε ακόμη περισσότερο, την προτρέψαμε να βγάλει χαρτί από τον έπαρχο για να μετατραπεί ο λογαριασμός από απλός σε φιλανθρωπικός και να δέχεται – και φυσικά να “σηκώνει” ευκολότερα χρήματα“, αναφέρει η Ελληνική Τράπεζα, εκπρόσωπος της οποίας τόνισε ότι η τράπεζα ήθελε να την διευκολύνει και ουδέποτε απαίτησε τέτοιου είδους έγγραφα. Μάλιστα, προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση, γνωστοποίησε ότι ο αριθμός που έχει δώσει στα Μέσα η μητέρα είναι αριθμός κάρτας ATM και όχι τραπεζικού λογαριασμού.

”Το καταλαβαίνουμε ότι η κατάσταση της κοπέλας είναι τραγική. Ομως σε αυτήν την θέση, βρίσκοντια καθημερινά εκατοντάδες άνθρωποι, από τους οποίους όχι μόονο δεχόμαστε επιστολές, αλλά πολλές φορές δεχόμαστε και τους ίδιους που έρχονται να μας ζητήσουν βοήθεια. Προσπαθούμε να ανταποκριθούμε σε όλους”, καταλήγουν από την τράπεζα.