Αυτός είναι ο λόγος της απουσίας της Κάτιας Δανδουλάκη από την Δίκη Φιλιππίδη

Οι συγκλονιστικές καταγγελίες των ηθοποιών κατά του Πέτρου Φιλιππίδη

Η προχθεσινή ημέρα είχε οριστεί ως η πρώτη δικάσιμος για την δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη η οποία ωστόσο διεκόπη για την 28η Μαρτίου αφού ο δικηγόρος του υποστήριξε πως ο ηθοποιός αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και δεν ήταν δυνατόν να βρίσκεται εκεί.

Από την άλλη πλευρά, οι τρεις καταγγέλλουσες μαζί με τον Σπύρο Μπιμπίλα και αρκετές ακόμα γνωστές ηθοποιούς (Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, Εβελίνα Παππούλια, Ζέτα Δούκα, Κατερίνα Μισιχρόνη και Λένα Δροσάκη με τον σύζυγό της Αλέξανδρο Μπουρδούμη) έδωσαν το παρών σε μια συμβολική κίνηση δείχνοντας με τον τρόπο τους πως είναι ενωμένοι και στηρίζουν τα θύματα.

Ωστόσο, εκείνη που έλειπε αλλά το όνομά της έχει ακουστεί ανάμεσα σε εκείνα των μαρτύρων καταγγελίας είναι η Κάτια Δανδουλάκη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε μέσα από το ρεπορτάζ του ο Στέφανος Κωνσταντινίδης, ο λόγος απουσίας της ηθοποιού είναι το γεγονός πως βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη λόγω επαγγελματικών της υποχρεώσεων ωστόσο, θα βρίσκεται κανονικά στο δικαστήριο την επόμενη φορά.

Οι αποκαλύψεις των τριών ηθοποιών συγκλόνισαν το πανελλήνιο, καθώς βρήκαν το θάρρος να μιλήσουν και να περιγράψουν τις τραυματικές εμπειρίες που έζησαν, κατά τη συνεργασία τους με τον δημοφιλή ηθοποιό.

Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, Ελένη ∆ροσάκη και Πηνελόπη Αναστασοπούλου, περιέγραψαν με λεπτομέρεια τί πέρασαν στα χέρια του Πέτρου Φιλιππίδη.

«’Ολοι πρέπει να κάνουμε τη δουλειά με χαρά, να μην φοβόμαστε. Εμείς είχαμε ένα πέπλο φόβου, το οποίο το είχαμε συνηθίσει, λέγαμε ξέρουμε ότι είναι έτσι», είχε δηλώσει η Πηνελόπη Αναστασοπούλου σε εμφάνισή της σε τηλεοπτική εκπομπή.

«Πέραν των εν λόγω πράξεων, με τις οποίες προσέβαλε κατ’ εξακολούθηση τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου και μέσα στο πλαίσιο της νοσηρής επιθυμίας του να με μειώνει και να με ταπεινώνει συστηματικά με διάφορους τρόπους, αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα, κατέβαζε το παντελόνι του και ουρούσε επιδεικτικά στον νιπτήρα του καμαρινιού μου, ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν », είχε δηλώσει στην κατάθεσή της η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους.

«Το 2010 …. Πήρα έτσι την απόφαση να συμμετάσχω στην παράσταση. Εξάλλου ήταν ένα έργο στο οποίο συμμετείχε πολυμελής θίασος και οι πρόβες θα ήταν ομαδικές. νώ τα πράγματα στην αρχή κύλησαν πολύ ομαλά, σταδιακά άρχισα να βιώνω και εγώ παράξενες και οριακές συμπεριφορές εκ μέρους του καταγγελλομένου, όπως απότομα ξεσπάσματα οργής, λεκτικές προσβολές και άλλα, τα οποία δεν μπορούσα να εξηγήσω με κανέναν λογικό τρόπο, γιατί δεν του είχα δώσει κανένα απολύτως δικαίωμα για κάτι τέτοιο. Σε ορισμένες περιπτώσεις ο καταγγελλόμενος επιδεικτικά έβαζε τα χέρια του μέσα στο παντελόνι του και στη συνέχεια ερχόταν και με ακουμπούσε στο πρόσωπο και στο σώμα μου, για να με τοποθετήσει σε ένα σημείο της σκηνής και να μου δώσει σκηνικές κατευθύνσεις, προσβάλλοντας έτσι την προσωπικότητά μου και προκαλώντας μου ανυπόφορη αηδία», αποκάλυψε στην κατάθεσή της η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.

«Εφτασε στο σημείο να με παίρνει τηλέφωνο και να αυτοϊκανοποιείται ενώ ταυτόχρονα μου απηύθυνε χυδαίες εκφράσεις και με ρωτούσε πιεστικά “πότε θα του κάτσω”. Εγώ σε όλα αυτά αντιδρούσα και προσπαθούσα να ανακόψω αυτή τη χυδαία συμπεριφορά του, αλλά με ευγένεια, χωρίς να τον προσβάλω, διότι η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες σε περίπτωση που εξαγριώσω έναν τέτοιον άνθρωπο, ο οποίος δεν φαινόταν να έχει κανενός είδους ηθικούς φραγμούς», κατήγγειλε η Λένα Δροσάκη.

 

πηγή: Reporter