Cyta: Grand Award και πολυάριθμα βραβεία για τον πελατοκεντρισμό της στα Cyprus Customer Excellence Awards

Διακρίσεις και για τις εφαρμογές My Cyta App & Cyta Rewards

To Μεγάλο Βραβείο (Grand Award) των Cyprus Customer Excellence Awards εξασφάλισε η Cyta, αφού αξιολογήθηκε ως η πιο πελατοκεντρική επιχείρηση της χρονιάς.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, που διοργάνωσε η BOUSSIAS Cyprus στη Λευκωσία, στις 6 Ιουνίου 2024, το Κέντρο Επαφής Πελάτη της Cyta κέρδισε συνολικά οκτώ βραβεία. Πέραν από το Grand Award, της απονεμήθηκαν χρυσά για το «Καλύτερο Κέντρο Επαφής Πελάτη», για «Απομακρυσμένη Οπτική Υποστήριξη», «Καλύτερη Χρήση Τεχνολογίας», «Βέλτιστη Αξιολόγηση Πελατών για την Ψηλότερη Ποιότητα Εξυπηρέτησης», «Καλύτερη Εκπαίδευση και Εξέλιξη Προσωπικού» και «Καλύτερη Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση». Η εφαρμογή My Cyta App διακρίθηκε με το αργυρό στην κατηγορία «Καλύτερη Εφαρμογή Εξυπηρέτησης», ενώ το πρόγραμμα Cyta Rewards απέσπασε επίσης αργυρό βραβείο, στην κατηγορία Best Customer Loyalty & Engagement Initiative.

Παραλαμβάνοντας το Μεγάλο Βραβείο, ο Ανώτερος Διευθυντής Εμπορικής Διαχείρισης της Cyta, κ Γεώργιος Μετζάκης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Αυτό το βραβείο αντικατοπτρίζει τη σκληρή δουλειά, το πάθος και την επιμονή ολόκληρής της ομάδας μας. Το μοιραζόμαστε με τους πελάτες μας, γιατί αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε επιτυχία μας και η ικανοποίησή τους παραμένει η κορυφαία μας προτεραιότητα. Η αδιαμφισβήτητη αναγνώριση που γνωρίσαμε σήμερα, μας τιμά ιδιαίτερα και μας εμπνέει να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την παροχή υπηρεσιών μας».

Η βράβευση της Cyta υπογραμμίζει την προσήλωση του Οργανισμού στην εξυπηρέτηση και την ευελιξία προσαρμογής του στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών του.