13 εκατομμύρια δολάρια για ένα φορητό ψυγείο

{loadposition ba_textlink}

Το crowdfunding έχει πια καθιερωθεί ως τρόπος χρηματοδότησης των φιλόδοξων project κάθε μορφής και το Kickstarter είναι ο κυριότερος εκφραστής του.

Μέσω αυτού χρηματοδοτούνται, από το κοινό που συνεισφέρει, συσκευές κάθε είδους, gadgets, ταινίες, βιντεοπαιχνίδια, παραστάσεις, βιβλία και όποιο άλλο project πείσει τους επενδυτές, οι οποίοι πληρώνουν, κάποιες φορές χωρίς να περιμένουν αντάλλαγμα.

Το 2014 ήταν η χρονιά που έσπασε το ρεκόρ της πιο επιτυχημένης καμπάνιας. Ας δούμε τις δέκα καλύτερες.

COOLEST COOLER

Ποσό: $13.285.226

Το πιο επιτυχημένο project όλων των εποχών στο Kickstarter έσπασε όλα τα ρεκόρ τον περασμένο Αύγουστο. Δεν είναι ένα απλό ψυγείο εκδρομής. Είναι ένα ολόκληρο πάρτι μεταμφιεσμένο σε ψυγειάκι. Έχει θρυμματιστή πάγου, μπλέντερ για χυμούς και κοκτέιλ, αδιάβροχα ηχεία με σύνδεση Bluetooth (για να παίζει μουσική απευθείας από το κινητό σας ή το tablet ή το laptop), φορτιστή USB και φώτα LED.

PONO MUSIC

Ποσό: $6.225.354

Ο γνωστός μουσικός Neil Young δεν άντεχε την ποιότητα της μουσικής στο MP3 player του και αποφάσισε να φτιάξει από την αρχή ένα δικό του με χωρητικότητα 128GB, ασυμπίεστα αρχεία, 24-bit streaming και ήχο 192-kHz. Η καμπάνια απέδωσε καταπληκτικά, οι πρώτες συσκευές δόθηκαν τον Οκτώβριο στους χρηματοδότες, αρχές του 2015 στο ευρύ κοινό.

READING RAINBOW

Ποσό: $5.408.916

Ο ηθοποιός LeVar Burton παρουσίαζε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά και όταν ήρθε η ώρα να επεκταθεί στις ψηφιακές πλατφόρμες ζήτησε 1 εκατ. από το ανώνυμο πλήθος. Έντεκα ώρες αργότερα το είχε. Με τη λήξη της καμπάνιας είχε υπερπενταπλασιάσει το ποσό-στόχο.

MICRO 3D PRINTER

Ποσό: $3.401.361

Ο πιο απλός, εύχρηστος και φιλικός στο χρήση τρισδιάστατος εκτυπωτής που φτιάχτηκε ποτέ. Οι δημιουργοί του ζήτησαν 50.000 δολάρια, οι καθημερινοί επενδυτές/χρηματοδότες του έδωσαν 68 φορές περισσότερα.

DASH HEADPHONES

Ποσό: $3.390.551

Ακουστικά και music player με 4GB μνήμη, fitness tracker, παλμογράφος, μικρόφωνο, όλα μέσα στο αυτί σας. Οι κατασκευαστές ζήτησαν 260.000 δολάρια, πήραν 13 φορές περισσότερα.

ZOMBICIDE SEASON 3

Ποσό: $2.849.064

Επιτραπέζιο παιχνίδι με ζόμπι και ήρωες που τα πολεμούν. Καμπάνια που καλύφθηκε κατά 28 φορές.

SCIO

Ποσό: $2.762.571

Μοριακός ανιχνευτής και φασματογράφος. Σημαδεύετε ένα αντικείμενο, ένα τρόφιμο, οτιδήποτε και αυτός εμφανίζει στην οθόνη του κινητού σας τη μοριακή του σύσταση, διατροφική αξία, αν έχει χαλάσει, τυχόν ξένα χημικά κ.ά. Αναγνωρίζει τι είναι το χάπι που βρήκατε χαμένο, σας λέει ακόμα και αν το φυτό χρειάζεται πότισμα. Η καμπάνια του συγκέντρωσε 13 φορές το στόχο της σε χρήματα.

SENSE

Ποσό: $2.410.741

Το πιο έξυπνο ξυπνητήρι του κόσμου. Καταγράφει και αξιολογεί την ποιότητα και τη διάρκεια του ύπνου σας, καταγράφει θορύβους και σας ενημερώνει μέσα ενός app στο κινητό. Η καμπάνια απέδωσε 24 φορές το στόχο της.

CAVERNS

Ποσό: $2.140.851

Κάτι σαν Lego για επιτραπέζια παιχνίδια. Δίνει τη δυνατότητα σε δημιουργούς να φτιάξουν όποιον κόσμο φαντάστηκαν χρησιμοποιώντας κομμάτια κάθε σχήματος.

BLUE MOUNTAIN STATE

Ποσό: $1.911.827

Η καμπάνια είχε σκοπό να συγκεντρώσει χρήματα ώστε να γυριστεί μία ταινία βασισμένη στην ομώνυμη τηλεοπτική σειρά. Τα κατάφερε τον περασμένο Μάιο.

Πηγή: news247.gr,επίσημο συνεργάτη της ιστοσελίδας μας.