ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑΝ πολύ με το γραπτό των μαθηματικών οι μαθητές, αντιδράσεις από την ΠΣΕΜ

Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε το πολύ δύσκολο γραπτό των μαθηματικών.

Η ΠΣΕΜ εξέδωσε ανακοίνωση:
Οι φετινές Παγκύπριες Εξετάσεις συνεχίζουν να ξεχωρίζουν για όλους τους λάθος λόγους. Δεν φτάνει που εδώ και κάποιες μέρες συζητούμε το φαινόμενο των μαθητών που γράφουν εξετάσεις που επηρεάζουν το μέλλον τους, σε αίθουσες – φούρνους, έρχεται τώρα και ο ανεξήγητα ψηλός βαθμός δυσκολίας του γραπτού των Μαθηματικών Κατεύθυνσης να δημιουργήσει μια ακόμη χειρότερη κατάσταση.

Το φετινό γραπτό των Παγκυπρίων Εξετάσεων για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης είχε πρωτοφανή δυσκολία και απόλυτα δικαιολογημένα ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων.

Πρόκειται για ένα γραπτό του οποίου η δομή για πρώτη φορά ήταν διαφορετική από προηγούμενες χρονιές και το επίπεδο δυσκολίας ανά άσκηση δεν ήταν κλιμακωτό αλλά ξεκινούσε εξαρχής με άβατα ερωτήματα. Ένα γραπτό που πρόσθεσε τεράστια ψυχολογική πίεση και άγχος, αφού πολύ μεγάλο μέρος των συμμαθητών και των συμμαθητριών μας, απέτυχε να αποδώσει σε αυτό.

Ποια ακριβώς ήταν η κατεύθυνση προς τους θεματοθέτες;

Ποιος ο έλεγχος επ’ αυτών;

Η αδυναμία του Υπουργείου να χειριστεί τους θεματοθέτες του ώστε να καταρτίζουν γραπτά που να διασφαλίζουν μια λογική δυσκολία αλλά δεν θα εξοντώνουν τους εξεταζόμενους, δεν είναι καινούργιο φαινόμενο. Είμαστε στη μέση των Παγκυπρίων και το φαινόμενο αυτό επαναλήφθηκε, ήδη 2 φορές με το γραπτό της Χημείας και των Μαθηματικών Κατεύθυνσης.

Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να εξηγήσει τι έχει συμβεί και να διαβεβαιώσει τους μαθητές – μαθήτριες ότι θα υπάρξει ανάλογη αναγωγή με τη δυσκολία του γραπτού.