Έκαναν αρνητική κριτική για το ξενοδοχείο που διέμεναν και το πλήρωσαν ακριβά

{loadposition ba_textlink}

Οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου Broadway του Μπλάκπουλ χρέωσαν την πιστωτική κάρτα ενός ζευγαριού, από τη Βρετανία, που διέμενε στο ξενοδοχείο τους γιατί έκαναν αρνητική κριτική στον ιστότοπο αξιολόγησης των ταξιδιωτικών υπηρεσιών TripAdvisor.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο Τόνι Τζένκινσον και η σύζυγός του Τζαν διαπίστωσαν ότι στην πιστωτική τους κάρτα χρεώθηκε το ποσό των 100 λιρών αφού περιέγραψαν το ξενοδοχείο τριών αστέρων στο παραθαλάσσιο θέρετρο της βόρειας Αγγλίας ως “μια σάπια, βρομερή καλύβα”.

Το θέμα έχει ξεσηκώσει την τουριστική βιομηχανία που ετοιμάζεται να παρέμβει για το συμβάν.Το ζευγάρι προσπαθεί να πάρει πίσω τα χρήματά του μέσω μιας υπηρεσίας προστασίας των καταναλωτών, υποστηρίζοντας ότι η χρέωση είναι παράνομη.

Το Broadway πάντως, το οποίο δεν απαντούσε στα τηλέφωνα σήμερα, προειδοποιεί τους επίδοξους πελάτες του ότι θα τους χρεώσει αν γράψουν “οποιαδήποτε κακή κριτική σε οποιονδήποτε ιστότοπο”.

Οι Τζένκινσον δεν είναι οι μόνοι που απογοητεύτηκαν από τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Άλλες αναρτήσεις αναφέρουν ότι το TripAdvisor δικαίως κατατάσσει το Broadway στην 858ή θέση, μεταξύ των 894 ξενοδοχειακών μονάδων και πανσιόν όπου θα μπορούσε να διαμείνει κανείς στο Μπλάκπουλ.

Την περασμένη εβδομάδα μια γυναίκα, η Άλισον, έγραψε στον ιστότοπο ότι το ξενοδοχείο ήταν “βρόμικο, τα δωμάτια δεν καθαρίζονταν επαρκώς, το καζανάκι και το ντους δεν λειτουργούσαν”. Μια άλλη γυναίκα όμως, η Ελίζαμπεθ, που έμεινε εκεί πέρσι, περιέγραψε το Broadway Hotel ως “θαυμάσιο” και υπενθύμισε στους υπόλοιπους ότι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται για “οικονομικό ξενοδοχείο”.

Πηγή: news247.gr,επίσημο συνεργάτη της ιστοσελίδας μας.