Ελληνική Τράπεζα: Ακόμα δύο βραβεία από το Global Finance

Ανάμεσα στις Καλύτερες Ψηφιακές Τράπεζας του κόσμου κατατάσσεται η Ελληνική Τράπεζα για το 2017, σύμφωνα με το Global Finance.

Στόχος των βραβείων είναι να τιμήσουν μεσαίες και τοπικές τράπεζες για τα εξαιρετικά τους επιτεύγματα στην ψηφιακή τραπεζική. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι νικητές επιλέχθηκαν ανάμεσα σε υποψήφιες τράπεζες που αξιολογήθηκαν από την παγκόσμια αφρόκρεμα κριτών του Infosys, ενός κορυφαίου οργανισμού διεθνώς στη διαβούλευση, την τεχνολογία και την εξωτερική ανάθεση εργασιών.

Συγκεκριμένα, το γνωστό περιοδικό στα δεύτερα ετήσια βραβεία «Digital Bank of Distinction Awards» τίμησε την Ελληνική Τράπεζα στην κατηγορία «Καταναλωτική Τράπεζα» για την περιφέρεια της Δυτικής Ευρώπης. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ελληνική Τράπεζα είναι η μόνη Τράπεζα στη Κύπρο που κέρδισε ποτέ το πιο πάνω βραβείο.

Το «Digital Bank of Distinction Awards» τιμά τράπεζες που παρέχουν με συνέπεια τις καλύτερες λύσεις στους λιανικούς και επιχειρηματικούς τους πελάτες. «Στα σίγουρα οι νικητές συγκαταλέγονται ανάμεσα στις καλύτερες ψηφιακές τράπεζες του κόσμου προσφέροντας κορυφαίας ποιότητας υπηρεσίες. Αυτό το βραβείο αναγνωρίζει τις τράπεζες που έχουν αριστεύσει πέρα από κάθε προσδοκία», ανέφερε ο Joseph D. Giarraputo, εκδότης και αρχισυντάκτης του Global Finance.

Ταυτόχρονα, το Global Finance ανακοίνωσε τον πρώτο γύρο των νικητών στα «World’s Best Corporate/I nstitutional Digital Banks Awards» του 2017 και για την περιφέρεια της Δυτικής Ευρώπης η Ελληνική Τράπεζα αναδείχθηκε νικήτρια στην Κύπρο. Είναι η τέταρτη συνεχόμενη φορά που η Ελληνική Τράπεζα κερδίζει το συγκεκριμένο βραβείο του Global Finance.

«Η ψηφιακή τραπεζική είναι εδώ για να μείνει και οι νικητές αυτής της χρονιάς αποδεικνύουν την ανάγκη για συστηματική καινοτομία στα προϊόντα, στα συστήματα και στις υπηρεσίες. Οι επιχειρηματικοί και οι λιανικοί πελάτες αναζητούν ανατρεπτικές νέες λύσεις και οι νικητές φέτος ξεπερνούν με συνέπεια όλες τις προσδοκίες», ανέφερε ο κ. Giarraputo.

Τα βραβεία παρέλαβε εκ μέρους της Ελληνικής Τράπεζας η κ. Νατάσσα Κυπριανίδης, επικεφαλής του Omnichannel & Customer Experience του Οργανισμού, η οποία συμμετείχε στο panel discussion όσον αφορά το Open Banking.

Τα πιο πάνω βραβεία αποτελούν σημαντική επιτυχία και αναγνώριση για την Ελληνική Τράπεζά, πάντοτε στα πλαίσια της ψηφιακής της στρατηγικής και της στροφής προς την τεχνολογική αναβάθμιση.