Ello: Η αντι-Facebook πλατφόρμα

 

{loadposition ba_textlink}

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, το κοινωνικό δίκτυο ELLO λαμβάνει πάνω από 31,000 αιτήσεις ανά ώρα από κόσμο που επιθυμεί να ενταχθεί σε αυτό.

Το ELLO δημιουργήθηκε αρχικά από τον κατασκευαστή του Paul Budnitz για να χρησιμοποιείται από ενενήντα περίπου άτομα και στη συνέχεια έγινε αυρέως γνωστό.

Η μεγάλη του διαφορά από το Facebook είναι πως δεν χρησιμοποιεί διαφημίσεις αλλά οτύτε και πουλά τα δεδομένα των χρηστών του.

Όπως δήλωσε ο δημιουργός του, “Έχουμε μια πολύ δυνατή ομάδα, η οποία δουλεύει για το καύτερο δυνατό αποτέλεσμα.”

Ο Budnitz δεν θεωρεί την πλατφόρα του κατά του Facebook, αλλά ώς μια αναταγωνιστική πλατφόρμα.

Τέλος, δήλωσε για τη τεχνολογία και τις νέες πλατφόρμες των social media,“Ο κόσμος ψάχνει τις πλατφόρμες που είναι δωρεάν και μπορούν να καύουν τις ανάγκες του”.

“Όλοι νομίζουμε πως δεν μας αρέσουν οι διαφημίσεις και πως είναι κακό οι πλατφόρμες να παίρνουν λεφτά από αυτές αλλά και από τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών τους, αλλά η συμπεριφορά τους δίχνει ακριβώς το αντίθετο”.

 

 

ΠΗΓΗbbc.com