Επιπρόσθετο κόστος 2,2 εκ ευρώ για τη διάνοιξη οδοφραγμάτων Δερύνειας – Απλικίου

{loadposition ba_textlink}

Για τις οικονομικές ανάγκες που άρχισαν να φαίνονται σιγά σιγά όσον αφορά τα έξοδα για τη διάνοιξη των οδοφραγμάτων Δερύνειας και Απλικίου-Λεύκας, γράφει η Γενί Ντουζέν, που αναφέρεται σε επιπλέον ποσό 7 εκ ΤΛ (2,2 εκ ευρώ περίπου) που χρειάζεται πέραν του κόστους κατασκευής των δρόμων με πόρους της ΕΕ.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στα σχέδια της Τεχνικής Επιτροπής για τα οδοφράγματα αναφέρεται ότι η κατασκευή του οδοστρώματος στην περιοχή των οδοφραγμάτων θα ολοκληρωθεί σε χρονικό διάστημα 5 μηνών, ενώ μετά από ενέργειες του “υπουργείου εσωτερικών”, εξασφαλίστηκε οικονομική βοήθεια από την ΕΕ, η οποία αφορά τη διεκπεραίωση των εργασιών ασφαλτόστρωσης στο “βόρειο” τμήμα των οδοφραγμάτων.

Υπενθυμίζεται ότι στις 16 Ιανουαρίου 2016, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε αποδεσμεύσει κονδύλι ύψους 2,1 εκ ευρώ για το σκοπό αυτό, ενώ η εταιρεία στα κατεχόμενα M-Taş & Ahmet Korukoğlu Ltd που κέρδισε την προσφορά που προκηρύχθηκε από το UNDPPFF, στις 8 Μαρτίου είχε ετοιμάσει ειδικό σχέδιο το οποίο αναμένεται να υποβληθεί ξανά και οι εργασίες να προχωρήσουν.

Πέραν των εργασιών για την κατασκευή δρόμων, αναφορά γίνεται στα έξοδα για τη λειτουργία των οδοφραγμάτων, περίπου 7 εκ ΤΛ (2,2 εκ ευρώ) που μεταξύ άλλων είναι οι υποδομές για τηλεφωνικό και ηλεκτρικό δίκτυο, δίκτυο νερού, υποστατικά, σημεία ελέγχου, κάμερες και ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Χρειάζεται επίσης η τοποθέτηση 70 “αστυνομικών”, όπως η γενική διεύθυνση “αστυνομίας” έχει αναφέρει στην “κυβέρνηση”.

Ο συγγραφέας του άρθρου, Μερτ Οζντάγ διερωτάται τι θα γίνει μετά την ολοκλήρωση της ασφαλτόστρωσης των δρόμων που χρειάζονται άλλα 7 εκ. ΤΛ και 70 άτομα προσωπικό. “Αυτό χρειάζεται και χρήμα και βούληση ή καλύτερα πρόθεση” γράφει. Από σήμερα, καταλήγει, τα μάτια είναι στραμμένα στην πολιτική που θα εφαρμόσει η “νέα κυβέρνηση” για τα οδοφράγματα και διερωτάται εάν αυτή η “κυβέρνηση” θα κινηθεί γρήγορα και θα επιλύσει το πρόβλημα.

Πηγή: KYΠΕ