Έξυπνη εφαρμογή παρουσίασης και ανάδειξης του Μύθου της Αφροδίτης από την ΕΤΑΠ Πάφου

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου συνεχίζει την υλοποίηση δράσεων αναβάθμισης της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού.

Σημαντική καινοτομία αποτελεί σήμερα η παρουσίαση και το επίσημο λανσάρισμα της Έξυπνης εφαρμογής ανάδειξης του Μύθου της Αφροδίτης.

Η εν λόγω εφαρμογή καλύπτει όλα τα 7 σημεία που σχετίζονται με τον  μύθο, και περιλαμβάνει τεχνολογικές καινοτομίες επαυξημένης πραγματικότητας σε 4 σημεία ενδιαφέροντος ( Πέτρα του Ρωμιού σημείο γέννησης της Θέας, στην Παλαίπαφο, στους ιερούς Κήπους στην Γεροσκήπου, και στα Λουτρά της Αφροδίτης).  Με την δυνατότητα που παρέχει η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας ο χρήστης μπορεί να απολαύσει σκηνές από την ζωή της  θεάς στα 4 πιο πάνω σημεία μέσω της έξυπνης συσκευής του σε πραγματικό περιβάλλον. Μπορεί για παράδειγμα να παρακολουθήσει την θεά να αναδεύεται από τα κύματα στην Πέτρα του Ρωμιού, τις πομπές και τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στους Ιερούς Κήπους και στην Παλαίπαφο, στα Λουτρά της Αφροδίτης να κάνει το μπάνιο της μαζί με τον ερωμένο της Άδωνη΄.

Παράλληλα η εφαρμογή προσφέρει στον χρήστη την δυνατότητα επιλογής γλώσσας (διαθέσιμες 5 γλώσσες, Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ρωσικά)  ακουστική ξενάγηση, 360 περιήγηση,  πλούσιο υλικό βίντεο   κ.α. Επίσης ο χρήστης με την επιλογή φώτο μπορεί να φωτογραφηθεί (selfie) με την θεά.

Η πληροφόρηση είναι πλήρης γύρω από την θεά και τον Μύθο και δίνει την δυνατότητα σε όποιον ενδιαφέρεται να εξερευνήσει την Θέα και τις λιγότερο γνωστές πτυχές της ζωής της. Η πληροφόρηση περιλαμβάνει  στοιχεία για την σχέση της με την Πάφο, τα ονόματα και τα επίθετα της, τον χαρακτήρα της, φυτά και κοχύλια που συνδέονται μαζί της, ακόμη και μονοπάτια της Φύσης.

Η Πάφος ως προορισμός έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να επιτύχει σημαντική παρουσία στο ψηφιακό περιβάλλον, προσαρμόζεται στις ανάγκες των μεμονωμένων επισκεπτών του σήμερα και επενδύει συστηματικά σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμες  πρακτικές ως μέρος της στρατηγικής της ώστε να συνεχίσει να ανταγωνίζεται επάξια ηχηρά ονόματα στην παγκόσμια τουριστική αρένα.

Παράλληλα εξετάζει την υιοθέτησή τεχνολογιών ΑΙ (Αrtificial Ιntelligence) στις υπηρεσίες του προορισμού μαζί με ομάδα συνεργατών.