Η Τρόικα έβαλε χέρι και στα κόμιστρα

Σύμφωνα με το Υπουργείο Συγκοινωνιών, «αυτό που έγινε πρόσφατα ήταν η επίσπευση της εισαγωγής των νέων αυτών κομίστρων (17 Ιουνίου 2013 αντί 1 Ιανουαρίου 2014), ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω η προσπάθεια εξορθολογισμού του συστήματος και μείωσης της κρατικής συνεισφοράς για τη λειτουργία του».

Προστίθεται ότι παρόμοιο θέμα είχε θέσει με σχετική επιστολή της και η ΠΕΟ, ημερομηνίας 17 Ιουνίου 2013, στην οποία είχε ήδη εξηγηθεί ότι «τούτο αποτελεί πρόνοια του Μνημονίου Συναντίληψης που συνοδεύει τη Δανειακή Σύμβαση της χώρας μας».

Η πρόνοια αυτή, συνεχίζει η ανακοίνωση του Υπουργείου, περιλαμβάνεται τόσο στο Μνημόνιο Συναντίληψης που τελικά υπογράφτηκε, όσο και στο προσχέδιο του που είχε συμφωνηθεί τον Νοέμβριο του 2012 από την προηγούμενη Κυβέρνηση.

Υπενθυμίζεται εξάλλου ότι το σχετικό Διάταγμα κατάργησης της δωρεάν μεταφοράς μαθητών και συνταξιούχων εκδόθηκε από τον τέως Υπουργό Συγκοινωνιών και Έργων Ευθύμιο Φλουρέντζου και δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας στις 21 Δεκεμβρίου 2012.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ