Κυπριακές Αερογραμμές: Η επόμενη μέρα

{loadposition ba_textlink}

Χωρίς μεγάλες προσδοκίες καταβάλλονται, από πλευράς κυβέρνησης, έντονες προσπάθειες, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «24» και της ιστοσελίδας «24h», για πώληση του λογότυπου των υπό εκκαθάριση Κυπριακών Αερογραμμών μετά το ιστορικό κλείσιμο του πρώην κρατικού αερομεταφορέα, εδώ και εννέα μήνες, στις 9 Ιανουαρίου το 2015.

Μάλιστα, η κυβέρνηση, συμφώνα πάντοτε με αποκλειστικές πληροφορίες της «24», λόγω της παρούσας κατάστασης και της μη ανταπόκρισης για αγορά του λογότυπου του πρώην κρατικού αερομεταφορέα σκοπεύει να προχωρήσει σε διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού για το λογότυπο, ενώ πολλοί κυβερνητικοί παράγοντες δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το πώς προχωρεί η κατάσταση με τα το κλείσιμο του πρώην κρατικού αερομεταφορέα.

Η εφημερίδα μας έκανε πολλαπλές προσπάθειες να επικοινωνήσει με τον Έφορο Αποκρατικοποιήσεων, Κωνσταντίνο Ηροδότου, ο οποίος ασχολείται με το θέμα, χωρίς ωστόσο να λάβουμε κάποια ανταπόκριση.

Να υπενθυμίσουμε ότι οι Κυπριακές Αερογραμμές Δημόσια Λτδ, η οποία ιδρύθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου το 1947, έχει εισέλθει σε διαδικασία Εκούσιας Εκκαθάρισης στις 30 Ιανουάριου 2015, μετά από χρόνια κακοδιαχείρισης των οικονομικών στοιχείων της εταιρείας.

Οι κύριοι, Αυγουστίνος Παπαθωμάς της GrantThornton (Cyprus) Limited και DavidDunkley της GrantThorntonUKLLP έχουν οριστεί σαν από κοινού Εκκαθαριστές.

500 άτομα άνεργοι

Το κλείσιμο του πρώην κρατικού αερομεταφορέα έχει στείλει στην ανεργία πάνω από 500 εργαζόμενους, συμπεριλαμβανομένων και 80 πιλότων και μηχανικών, πολλοί από τους οποίους αναγκάστηκαν να βρουν εργασία σε ξένες αεροπορικές εταιρείες στο εξωτερικό, κυρίως Μέση Ανατολή όπως Ντουμπάι, Αμπου Νταπι και Κατάρ και να διαχωριστούν από τις οικογένειες τους.

Παραταύτα, σύμφωνα με την Ανώτερη Τουριστική λειτουργό και συντονίστρια του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (ΚΟΤ) Αυγή Παπαγεωργίου, το κλείσιμο του πρώην κρατικού αερομεταφορέα, «τουλάχιστον για το καλοκαίρι, δεν έχει δημιουργήσει ιδιαίτερα προβλήματα όσον αφορά τα δρομολόγια της εταιρείας τα οποία έχουν καλυφτεί και σε ορισμένες περιπτώσεις υπερκαλυφθεί από άλλες εταιρείες, όπως για παράδειγμα το δρομολόγιο του Άμστερνταμ το οποίο καλύφθηκε από την Τρανσάβια».

«Όσον αφορά τα δρομολόγια τα οποία εκτελούσαν οι Κυπριακές Αερογραμμές τον χειμώνα, ίσως αντιμετωπίσουμε κάποια προβλήματα για μερικούς μήνες με κάποια από αυτά, όπως αυτό του Άμστερνταμ τα οποία ευελπιστούμε ότι θα λύσουμε», πρόσθεσε σε δηλώσεις της στην «24» η κ. Παπαγεωργίου.

Ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων Μάριος Δημητριάδης δήλωσε στην «24» ότι με τα δρομολόγια τους οι Κυπριακές Αερογραμμές είχαν ικανότητα για 1,1 εκ. θέσεις, ενώ οι νέες θέσεις που προστέθηκαν μετά το κλείσιμο τους ανέρχονται για φέτος, στις 1, 230.

«Επομένως, καλύπτουμε περισσότερες αεροπορικές θέσεις τώρα, παρά με τις Κυπριακές Αερογραμμές, από ξένες εταιρείες και θα έλεγα κυρίως από την Aegean, άρα οι αεροπορικές θέσεις προς και από την Κύπρο έχουν αυξηθεί και δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα», τόνισε ο κ. Δημητριάδης.

Πάντοτε, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «24» και της ιστοσελίδας «24h», ο θάνατος του κρατικού αερομεταφορέα επήλθε λόγω κακοδιαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου και άρνησης του στην ύστατη προσπάθεια διάσωσης των Κυπριακών Αερογραμμών να δοθούν στοιχεία σε υποψήφιους στρατηγικούς επενδυτές, δηλαδή άλλες αεροπορικές εταιρείες όπως η Αegean και η Ryanairγια να μπορέσουν να εξετάσουν την πιθανότητα εξαγοράς του τμήματος catering και engineeringτων Κυπριακών Αερογραμμών.

* Διαβάστε δωρεάν την ηλεκτρονική έκδοση της “24” εδώ!