Διαφορές ανδρών-γυναικών στο mobile shopping

 

Πιο επιρρεπείς στο mobile shopping φαίνεται να είναι οι άντρες με ποσοστό 45% (έναντι 34% των γυναικών) με τα ποσοστά όμως να αντιστρέφονται στη χρήση κουπονιών (γυναίκες 44%-άντρες 35%). Όσον αφορά τις πληρωμές, το 46% των άντρων τις πραγματοποιεί μέσω του κινητού του τηλεφώνου, ενώ οι γυναίκες είναι πιο επιφυλακτικές με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 32%.

Επιπλέον, οι άντρες είναι ελαφρώς πιο πρόθυμοι να σχολιάσουν ένα προϊόν (Facebook/Twitter), να το αξιολογήσουν με review ή να σκανάρουν ένα barcode σε σχέση με τις γυναίκες. Για περισσότερα ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω Infographic:

Για περισσότερες τεχνολογικές ειδήσεις διαβάστε στο techgear.gr, επίσημος συνεργάτης της ιστοσελίδας μας.