Νέα ψηφιακή εποχή αρχίζει στην τουριστική προώθηση της Αγίας Νάπας

Νέα ψηφιακή εποχή αρχίζει στην τουριστική προώθηση της Αγίας Νάπας μετά τη συμφωνία που υπεγράφη χθες Πέμπτη 19 Απριλίου, μεταξύ του Δήμου και Κοινοπραξίας, την οποία αποτελούν οι εταιρείες RedWolf Digital Group και W2 Strategy.

Σε γραπτή ανακοίνωση του Δήμου Αγίας Νάπας αναφέρεται ότι «τη συμφωνία υπέγραψαν ο Δήμαρχος Γιάννης Καρούσος και ο συντονιστής του έργου της Κοινοπραξίας και Γενικός Διευθυντής της εταιρείας RedWolf Digital Group Κωνσταντίνος Ντάλτας στη παρουσία των Τμηματαρχών του Δήμου και διευθυντών τηςW2 Strategy».

Προστίθεται ότι «ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας χαρακτήρισε τη συμφωνία πολύ σημαντική αφού αυτή θα αποτελέσει την απαρχή μιας καινούργιας εποχής όσον αφορά τη διαδικασία προώθησης του Δήμου ως τουριστικού προορισμού στην ανατολική Μεσόγειο», προσθέτοντας ότι αυτό θα έχει θετικό αντίκτυπο στο brand name του Δήμου.

Ο Κωνσταντίνος Ντάλτας ανέφερε ότι «αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την Κοινοπραξία η συγκεκριμένη συμφωνία για την υλοποίηση του έργου του Δήμου, γιατί η Αγία Νάπα είναι ένα τεράστιο όνομα σε παγκόσμιο τουριστικό επίπεδο».

Εκ μέρους της εταιρείας W2 Strategy ο Δημήτρης Μαζιώτης είπε ότι «στόχος του Δήμου Αγίας Νάπας είναι η βελτίωση του ψηφιακού αποτυπώματος της περιοχής ως προς την προβολή της πόλης και ταυτόχρονα θα δοθεί η δυνατότητα με ένα συνεκτικό, οργανωμένο και συμβατικό τρόπο για να αναδειχθούν οι ομορφιές του τόπου».

Πηγή: ΚΥΠΕ