Η ανευθυνότητα των αρμοδίων έκλεισε την Μακαρίου

{loadposition ba_textlink}

Το κλείσιμο του 99% των εμπορικών καταστημάτων τα τελευταία τρία χρόνια στην άλλωστε εμπορικότατη οδό της Λευκωσίας, την Μακαρίου, από το πρώην Ντεπεναμς μέχρι το Χίλτον, είναι το αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης και ανευθυνότητας των αρμόδιων να τα εντάξουν στο ευρύτερο πλαίσιο ανάπτυξης της πρωτεύουσας.

Αυτό υποστήριξε σε δηλώσεις του στην «24» ο Γενικός Γραμματέας της ΠOBEK, Στέφανος Κουρσάρης, ο οποίος επίσης υποστήριξε ότι αν και πριν την οικονομική κρίση υπήρξε πληθώρα καταστημάτων σε σχέση με την αναλογία του πληθυσμού της πρωτεύουσας ο πρωτοφανής ρυθμός με τον οποίο εμπορικά καταστήματα, γύρω στο 35%, βάζουν κυριολεκτικά λουκέτο είναι απαράδεκτος, ενώ ταυτόχρονα το υπόλοιπο 65% των καταστημάτων που παραμένουν ανοικτά είναι «κυριολεκτικά στην κόψη του ξυραφιού», και είναι την ίδια ώρα αντιμέτωποι με ψηλά ενοίκια παρά την οικονομική κρίση.

«Βασικά το όλο πρόβλημα είναι μεν το αποτέλεσμα της οικονομικής ύφεσης, αλλά την ίδια ώρα, η έλλειψη ευθυνών από τους αρμοδίους να εντάξουν το εμπορικό κέντρο της Μακαρίου σε ένα ευρύτερο σχέδιο ανάπτυξης, όπως έχουν εντάξει το υπόλοιπο της οδού αυτής με τα παζαράκια κάθε Δεκέμβριο, κάτι το οποίο είναι απαράδεκτο», υποστήριξε μιλώντας στην εφημερίδα μας ο κ. Κουρσάρης.

«Η επέκταση του Mall, όπου αναμένεται να αυξηθεί εκεί η εμπορική κίνηση με νέες φίρμες, δεν λύνει το πρόβλημα αφού τα εμπορικά καταστήματα της οδού Μακαρίου δεν μεταφέρονται εκεί. Αντιθέτως, κλείνουν οριστικά και υπάρχει μια εγκληματική αδιαφορία από τους αρμοδίους καθώς και πλήρης ανευθυνότητα όσον αφορά το εμπορικό μέρος της Μακαρίου, η οποία δέχτηκε δυνατό πλήγμα», πρόσθεσε ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ.

Όσον αφορά το κλείσιμο πολλών καταστημάτων στην άλλοτε εμπορικότατη οδό Καλλιπόλεως επίσης στην Λευκωσία, ο κ. Κουρσάρης υποστήριξε ότι κυρίως ευθύνεται η οικονομική κρίση.

Σχετικά με τα σχέδια της κυβέρνησης για μονοδρόμηση της Καλλιπόλεως, συμεριζόμενος την έντονη ανησυχία των καταστηματαρχών στην άλλοτε πολυσύχναστη οδό, ο κ. Κουρσάρης επέκρινε τον Υπουργό Συγκοινωνιών για την προτιθέμενη μονοδρόμηση το 2016 χωρίς να ακουστούν οι απόψεις των εμπλεκόμενων, δηλαδή, των καταστηματαρχών οι οποίοι αγωνίζονται για να βγάλουν το ψωμί τους.

«Δεν είναι δυνατό να σχεδιάζεται ένα έργο χωρίς τις απόψεις των εμπλεκόμενων», ανέφερε ο κ. Κουρσαρης.

Στο μεταξύ οι λίγοι καταστηματάρχες που απέμειναν στην οδό Καλλιπόλεως εκφράζουν την έντονη ανησυχία και προβληματισμό τους για τον σχεδιασμό της Καλλιπόλεως, τονίζοντας ότι ο δρόμος θα νεκρώσει τελείως και διερωτώνται σε τι θα ωφελήσει το όλο έργο μονοδρόμησης μιας κεντρικής οδού.

* Κατεβάστε δωρεάν την ηλεκτρονική έκδοση της “24” στο http://24newspaper.com.cy