Λέγονται και ακούγονται πολλά για τον Ντονγκαλά και το μέλλον του στον ΑΠΟΕΛ.
-Κάποιοι λένε ότι θα είναι ο επόμενος που θα αποχωρήσει για να αδειάσει θέση στον κατάλογο Α’.
-Κάποιοι άλλοι λένε ότι δεν φεύγει γιατί έχει ψηλό συμβόλαιο και δεν υπάρχει η δυνατότητα να αποζημιωθεί.
-Κάποιοι λένε ότι τον πάει πολύ ο Σα Πίντο ο οποίος τον γνωρίζει από την κοινή τους θητεία στην Σταντάρ Λιέγης.
-Κάποιοι άλλοι λένε ότι δεν τον πάει με τίποτα ο Πορτογάλος προπονητής.
Όλα αυτά είναι απλά εικασίες και τίποτε περισσότερο.
Η αλήθεια για την ώρα είναι μία.
Ότι δεν συμπεριλήφθηκε στον Ευρωπαϊκό κατάλογο για τα παιχνίδια με την Βοϊβοντίνα καθώς είναι ο ποδοσφαιριστής που έχασε τις περισσότερες προπονήσεις και δεν είναι στο επίπεδο ετοιμότητας των υπολοίπων.
Μέσα σε όλα αυτά ήταν και εκ των πρωταγωνιστών στην παρουσίαση των νέων εμφανίσεων του ΑΠΟΕΛ.
Μάλιστα κάποιοι είπαν πάλι την κουβέντα τους, ότι μόνο για μοντέλο κάνει.
Β.Χ












