Πόσο έχει αλλάξει η Apple μετά το θάνατο του Steve jobs

Οι κριτικές εναντίον της Αpple αναφέρουν ότι η εταιρεία έχασε τον νεοτερισμό της και απλά στηρίζεται στην ενημέρωση των υπαρχόντων προϊόντων χωρίς να δημιουργεί νέες κατηγορίες προϊόντων.

Ο CEO Tim Cook κατηγορείται για έλλειψη οράματος που οδηγησε την Apple στην πτώση της μετοχής της.

Το γεγονός ότι η Apple δεν έχει λανσάρει κάποιο προϊον από τον θάνατο του Jobs και μετά, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει έλλειψη νεοτερισμού και καινοτομίας, αναφέρει ο Trip Chowdhry, διευθύνων σύμβουλος της Global Equities Research.

“Ο λόγος που η Apple είναι η Apple είναι επειδή κάνει πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν και περιμένουμε το καλύτερο από την Apple”, είπε ο Chowdhry που έχει στόχο τιμής της μετοχής τα 725 δολάρια.

Η Apple δεν έχει χάσει την καινοτομία της αλλά έχει γίνει πιο… αργή, μετά το θάνατο του Jobs, αν ο Jobs “έτρεχε” ακόμα την επιχείρηση, είναι σίγουρο ότι θα είχε, τώρα που μιλάμε, νέα γκάμα προϊόντων ην Apple, ανέφερε στο CNBC ο Chowdhry.

“Η καινοτομία οδηγεί την αξία της εταιρείας, και νομίζω ότι η Apple έχει να αποδείξει την αξία της. Δεν είναι αρκετό ώστε να μπορεί να καταλήξει σε ένα προϊόν κάθε 10 χρόνια ή πέντε χρόνια, αλλά χρειάζεται ένα (προϊόν) κάθε χρόνο, αν θέλουν να το κάνουν καλά,” είπε.

“Δεν μπορούν να εφησυχάζουν, αν εφησυχάσουν, η Apple θα γίνει η επόμενη Microsoft”, τόνισε.

Πηγή: Newmoney.gr