Rupert Murdoch: Το Facebook θα γίνει όσο σκ@τ@ έγινε το MySpace

  


Εγγραφείτε στο Newsletter του 24Η και οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας θα έρχονται στο email σας

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter


Σύμφωνα με τον Rupert Murdoch, οι τελευταίες μετρήσεις προμηνύουν τον θάνατο του Facebook ή αν μη τι άλλο, την κατακόρυφη πτώση του.

Με ανάρτηση του στο Twitter, προειδοποιεί τον Mark Zuckerberg ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει αρχίσει να γίνεται σαν το MySpace.

Ένα MySpace που ο ίδιος αγόρασε για λογαριασμό του ομίλου του το 2005, για 580 εκατομμύρια δολάρια, και μετά από πέντε χρόνια, άρχισε να τον βάζει “μέσα”. 

Το Facebook είναι με διαφορά το μεγαλύτερο social network αυτή τη στιγμή, σύμφωνα όμως με τις μετρήσεις της εταιρείας αναλύσεων SocialBakers, κάθε μήνα υπολογίζεται ότι χάνει αρκετά εκατομμύρια χρήστες.

Συγκεκριμένα κατά τον τελευταίο μήνα, από το κοινωνικό δίκτυο αποχώρησαν 6 εκατομμύρια χρήστες από τις ΗΠΑ ενώ το τελευταίο εξάμηνο ο αριθμός αυτός ανήλθε στα 9 εκατομμύρια (4% πτώση). Το ανησυχητικό μάλιστα για το Facebook είναι ότι η ίδια κατάσταση επικρατεί και στη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιαπωνία και τον Καναδά.

Τι είναι όμως αυτό που ωθεί όλους αυτούς τους χρήστες μακριά από το Facebook; Ένας πιθανός λόγος είναι ο ανταγωνισμός, αφού αυτή τη στιγμή το Διαδίκτυο φιλοξενεί πολλές αντίστοιχες με το Facebook υπηρεσίες, όπως τα Twitter, Google+ και Instagram αν και ο κυριότερος λόγος φαίνεται να είναι η βαρεμάρα.

Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται και από τη συνεχή πτώση στην ώρα που περνούν οι χρήστες στο Facebook που από τα 121 λεπτά που ήταν κατά μέσο όρο το Δεκέμβριο τώρα βρίσκεται στα 115 λεπτά. Ωστόσο, η Facebook υποστηρίζει ότι η πτώση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εκτεταμένη χρήση της υπηρεσίας από mobile συσκευές.

Από την άλλη πλευρά, στις αναπτυσσόμενες χώρες το Facebook βλέπει τη δημοτικότητά του να ανεβαίνει αγγίζοντας τους 70 εκατ. μηνιαίους χρήστες στη Βραζιλία (αύξηση 6%) και 64 εκατ. στην Ινδία (αύξηση 4%).

Υπενθυμίζεται ότι ο Murdoch ελέγχει 9 δορυφορικά δίκτυα τηλεόρασης, 100 κανάλια καλωδιακής τηλεόρασης, 175 εφημερίδες, 40 εκδόσεις βιβλίων, 40 τηλεοπτικούς σταθμούς και 1 στούντιο ταινιών σε όλο τον πλανήτη.

Σύμφωνα με τη βιογραφία του, τα τηλεοπτικά δίκτυα του, “τροφοδοτούν” με ειδήσεις 280.000.000 τηλεθεατές στις ΗΠΑ, 300.000.000 στην Ασία, το καλωδιακό του δίκτυο φτάνει σε 300.000.000 σπίτια και τα περιοδικά του σε 28 εκατομμύρια ανθρώπους.

Συνολικά 4.7 δισεκατομμύρια άνθρωποι( τα ¾ του πλανήτη) ενημερώνονται από τα μέσα που ελέγχει ο ίδιος.