«Σε μαύρη τρύπα οι χρηματοδοτήσεις των Κ.Α»

4karogian

 

Ο κ. Καρογιάν, πρόσθεσε παράλληλα πως  «στόχος μας δεν είναι να επιτείνουμε την ανεργία».
 
Σε δηλώσεις του ύστερα από συνάντηση με την ηγεσία της Συντεχνίας Υπαλλήλων Κυπριακών Αερογραμμών(ΣΥΝΥΚΑ), ο κ. Καρογιάν είπε πως «ο στόχος να καταστούν βιώσιμες οι Κυπριακές Αερογραμμές περνά σίγουρα μέσα από την εξυγίανση, τον ορθολογισμό και την αναδιάρθρωση. Παρόλο που το θέμα έχει μετατραπεί σε γόρδιο δεσμό, πρέπει να αντιμετωπιστεί δραστικά και το ταχύτερο δυνατόν. Η Κυβέρνηση, διοίκηση, εργαζόμενοι έχουν τον πρώτο λόγο αλλά και την πρώτη ευθύνη για να λύσουν το γόρδιο δεσμό. Οι συνθήκες δεν επιτρέπουν ούτε ολιγωρίες, ούτε μπαλωματικές λύσεις», είπε ο κ. Καρογιάν.
 
Πρόσθεσε πως η λύση που πρέπει να επιδιωχθεί πρέπει να εξυπηρετεί το εθνικό και το δημόσιο συμφέρον και να λαμβάνει υπόψη τα δικαιώματα και τα συμφέροντα των εργαζομένων στην εταιρεία, καθώς και τις συνθήκες σκληρού ανταγωνισμού όπως υπάρχουν στις διεθνείς μεταφορές.
 
Ανέφερε πως κατά τη συνάντηση έγινε ανταλλαγή απόψεων και ενημερώθηκαν από πρώτο χέρι σε ότι αφορά τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος στις Κυπριακές Αερογραμμές. Είπε εξάλλου πως είχαν επίσης τη δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις για το σχέδιο όπως έχει διαμορφωθεί και οι συνδικαλιστές ζήτησαν τη στήριξη του ΔΗΚΟ.
 
Το ΔΗΚΟ υποσχέθηκε ότι θα αναλύσει και θα μελετήσει όλα τα δεδομένα. Στόχος μας δεν είναι να επιτείνουμε την ανεργία. Από την άλλη πλευρά όμως δεν μπορεί χρήματα του δημοσίου να ρίχνονται σε μια μεγάλη μαύρη τρύπα και στο τέλος της ημέρας η εταιρεία να μην έχει προοπτική, είπε ο κ. Καρογιάν.
 
«Είμαστε σε ένα πολύ κρίσιμο, κομβικό σημείο. Τα λόγια περιττεύουν. Οι υποσχέσεις ή ακόμα και οι δεσμεύσεις που αναλαμβάνονταν στο παρελθόν έμειναν ένα χαρτί χωρίς αντίκρισμα. Είναι η ώρα που θα πρέπει να αποφασίσουμε αυτά τα οποία λέμε να τα εννοούμε και να τα εφαρμόζουμε», είπε ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ.
 
Ανέφερε πως «δεν φταίνε οι εργαζόμενοι για την κατάσταση στις Κυπριακές Αερογραμμές. Ευθύνες υπήρχαν, υπάρχουν. Όμως δεν είναι η ώρα τώρα για να συζητήσουμε για το ποιος έχει τη μεγαλύτερη ή λιγότερη ευθύνη. Εκείνο που είναι σίγουρο είναι ότι ο τόπος χρειάζεται τις Κυπριακές Αερογραμμές. Από την άλλη πλευρά όμως και οι πολίτες και το δημόσιο δεν είναι υποχρεωμένοι να δίνουν συνεχώς χρήματα και στο τέλος αυτά τα χρήματα να πηγαίνουν σε μια μαύρη τρύπα», επεσήμανε.
 
«Είναι η ώρα της ευθύνης, είναι η ώρα των αποφάσεων, είναι η ώρα να συναισθανθούμε ότι πολλά πράγματα δεν κερδίζονται απλά με λόγια ή με συνθήματα, είναι η ώρα που πραγματικά θα πρέπει να λάβουμε αποφάσεις, αποφάσεις που μπορεί να είναι σκληρές αλλά αποφάσεις όμως οι οποίες να διασφαλίζουν ένα μέλλον όπως αρμόζεις στις Κυπριακές Αερογραμμές και στην ίδια την Κυπριακή Δημοκρατία», είπε.
 
Πρόσθεσε πως το συνδικαλιστικό κίνημα θέλει να χειριστεί τα ζητήματα υπεύθυνα, για να προσθέσει πως «τώρα είναι η ώρα της Κυβέρνησης, της  διοίκησης αλλά και όλων των εμπλεκομένων να συζητήσουμε αλλά και να ολοκληρώσουμε διαδικασίες, λαμβάνοντας υπόψη την κρίσιμη φάση που βρίσκονται οι Κυπριακές Αερογραμμές».
 
Ο Πρόεδρος της ΣΥΝΥΚΑ Ανδρέας Πιερίδης ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του ΔΗΚΟ για την κατανόηση που έχει δείξει για το πρόβλημα των Κυπριακών Αερογραμμών. Εχουμε τονίσει ότι οι εργαζόμενοι για ακόμα μια φορά αναλαμβάνουμε την ευθύνη έναντι της μείωσης του εργατικού κόστους και στην προσπάθεια επιβίωσης των Κυπριακών Αερογραμμών.
 
Η στιγμή είναι πάρα πάρα πολύ κρίσιμη και είναι η ώρα που ο καθένας πρέπει να πάρει τις σωστές αποφάσεις διότι για να υπάρχουν οι Κυπριακές Αερογραμμές πρέπει άμεσα να προχωρήσει η αύξηση του κεφαλαίου κατά 45 εκατομμύρια και ταυτόχρονα να μπουν χρονοδιαγράμματα για την προσέλκυση σοβαρού στρατηγικού επενδυτή και ταυτόχρονα να υπάρχει εθνική στρατηγική για τον τουρισμό, ανέφερε.
 
Όπως είπε, η βιωσιμότητα της εταιρείας κρέμεται από μια κλωστή και αναμένουμε ότι όλα τα πολιτικά κόμματα θα συμπεριφερθούν σοβαρά και υπεύθυνα για να κρατήσουν τις Κυπριακές Αερογραμμές που είναι απαραίτητες, όπως ανέφερε, σε ένα μικρό νησί που «η επικοινωνία με την έξω κόσμο κρίνεται μέσω των Κυπριακών Αερογραμμών».