Αποφεύχθηκαν τα χειρότερα
Συναγερμός σήμανε το πρωί της Παρασκευής όταν ασθενής στο νοσοκομείο Λεμεσού έθεσε φωτιά σε στρώμα κρεβατιού στον θάλαμο Covid, χρησιμοποιώντας αναπτήρα.
Άμεσα έδρασαν οι νοσηλευτές με αποτέλεσμα η φωτιά να κατασβεστεί και να περιοριστεί στο κρεβάτι.













