ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ στο νοσοκομείο Λεμεσού, ασθενής έβαλε φωτιά με αναπτήρα σε στρώμα στον θάλαμο Covid

51

Αποφεύχθηκαν τα χειρότερα 

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Παρασκευής όταν ασθενής στο νοσοκομείο Λεμεσού έθεσε φωτιά σε στρώμα κρεβατιού στον θάλαμο Covid, χρησιμοποιώντας αναπτήρα.

Άμεσα έδρασαν οι νοσηλευτές με αποτέλεσμα η φωτιά να κατασβεστεί και να περιοριστεί στο κρεβάτι.