Τηλεοπτικά κανάλια: Ψυχολογία τηλεθεατή και μάρκετινγκ βαθμολογείστε με μηδέν

Ως είθισται, κάθε παραμονή τα εορταστικά προγράμματα έχουν την τιμητική τους. Καταιγισμός διαφημίσεων λοιπόν από τα κανάλια για το τι μας ετοίμασαν για την παραμονή της πρωτοχρονιάς, με απώτερο στόχο ψηλότερα νούμερα τηλεθέασης και καλύτερη θέση στα μηχανάκια της AGB, το «εργαλείο» που μετρά τα ποσοστά τηλεθέασης για όλα τα κανάλια παγκύπρια.

Ως εδώ, όλα καλά, λογικά και όμορφα…

Το «παράλογο» του όλου θέματος έγκειται στο τι διαφημίζουν τα τηλεοπτικά κανάλια για την αποψινή βραδιά.

Μείνετε μέχρι το εορταστικό σας πρόγραμμα κύριοι και τους καλεσμένους σας ονομαστικά. Μας έχετε δείξει την μισή εκπομπή (λέμε τώρα….) στις διαφημίσεις. Δεν θα σχολιάσω τις φωτογραφίες και τις selfies που κυκλοφορούν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την μέρα που μαγνητοσκοπήθηκε η εκπομπή.

Ποιος σας είπε ότι ο κόσμος χαίρεται να γνωρίζει ότι την παραμονή θα παρακολουθήσει μαγνητοσκοπημένη εκπομπή;

Παρόλο που… όλοι γνωρίζουμε ότι αυτές οι εκπομπές δεν είναι ζωντανές θα ήταν πολύ καλύτερα να μην το διαφημίζετε κιόλας και να αφήσετε τον κόσμο να ζήσει με την ρομαντική ιδέα ότι όλα αυτά που θα δει απόψε, λαμβάνουν χώρο σε πραγματικό χρόνο.

Μην το διαφημίσετε!

Αυτό απωθεί και υποτιμά την νοημοσύνη του τηλεθεατή…

Και όπως πολύ καλά γνωρίζετε, η υποτίμηση των νομισμάτων είναι θεμιτή. Της νοημοσύνης ποτέ!

Καλή Χρονιά!