TO AUB MEDITERRANEO KAI Η ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΚΥΠΡΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

36

Μνημόνιο Συνεργασίας με στόχο την προώθηση της μουσικής εκπαίδευσης, της πολιτιστικής δημιουργίας και της ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των δύο οργανισμών, υπέγραψαν το Αμερικανικό Πανεπιστήμιο της Βηρυτού – Mediterraneo (AUB Mediterraneo) και το Ίδρυμα Συμφωνικής Ορχήστρας Κύπρου.

Η υπογραφή της συνεργασίας σηματοδοτεί την έναρξη μιας ουσιαστικής στρατηγικής σύμπραξης που ενισχύει τη διασύνδεση του πολιτισμού με την ανώτατη εκπαίδευση και επιβεβαιώνει τη κοινή δέσμευση των δύο φορέων για την ενδυνάμωση της μουσικής και των τεχνών στην κοινωνία.

Μέσα από το Μνημόνιο προβλέπονται, μεταξύ άλλων:

  • η ανάπτυξη κοινών εκπαιδευτικών και καλλιτεχνικών δράσεων,
  • η διοργάνωση διαλέξεων, σεμιναρίων και masterclasses,
  • η συμμετοχή φοιτητών σε εκπαιδευτικά προγράμματα και πρόβες της Συμφωνικής Ορχήστρας Κύπρου και της Ορχήστρας Νέων,
  • η συνδιοργάνωση συναυλιών και πολιτιστικών εκδηλώσεων,
  • η δημιουργία ευκαιριών πρακτικής άσκησης σε τομείς πολιτιστικής διαχείρισης και διοργάνωσης εκδηλώσεων.

Το Μνημόνιο υπέγραψαν, εκ μέρους του AUB Mediterraneo ο Πρύτανης Wassim El Hajj και εκ μέρους Ιδρύματος Συμφωνικής Ορχήστρας Κύπρου, ο Διοικητικός Διευθυντής Χρίστος Ξενοφώντος και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Γιώργος Κουντούρης.