Το Netflix θα διαγράψει σχεδόν όλες τις διαδραστικές εκπομπές και ταινίες του από την 1η Δεκεμβρίου. Οι μόνες που θα παραμείνουν είναι οι ακόλουθες τέσσερις: «Black Mirror: Bandersnatch», «Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend», «Ranveer vs. Wild with Bear Grylls», και «You vs. Wild».
Αυτή τη στιγμή, η σελίδα «Διαδραστικά προγράμματα» στο Netflix απαριθμεί 24 τίτλους αν έχετε επιλέξει ως γλώσσα τα αγγλικά και 20 αν έχετε επιλέξει τα ελληνικά, τους οποίους μπορείτε να δείτε στο στιγμιότυπο οθόνης που ακολουθεί.
Όπως αναφέρει ο ιστότοπος τεχνολογίας The Verge, στον οποίο εκπρόσωπος του Netflix επιβεβαίωσε την είδηση, η αφαίρεση των τίτλων σηματοδοτεί μια απογοητευτική κατάληξη στις πρώτες ενθαρρυντικές προσπάθειες του Netflix για διαδραστικό περιεχόμενο. Ο πρώτος διαδραστικός τίτλος που εμφανίστηκε στην πλατφόρμα ήταν το «Puss in Book: Trapped in an Epic Tale» το 2017 (δεν είναι πλέον διαθέσιμος), ενώ οι θεατές εντυπωσιάστηκαν στα τέλη του 2018 από τη διαδραστική ταινία «Black Mirror: Bandersnatch», που αποτελεί ξεχωριστό επεισόδιο της διάσημης σειράς.
«Η τεχνολογία εξυπηρέτησε τον σκοπό της, αλλά πλέον περιορίζεται καθώς εστιάζουμε στις τεχνολογικές προσπάθειες σε άλλους τομείς», δήλωσε η εκπρόσωπος της πλατφόρμας Chrissy Kelleher.
Η επιβεβαίωση έρχεται λίγο αφότου ο πρώην επικεφαλής του Netflix για τα παιχνίδια Mike Verdu – ο οποίος πλέον είναι αντιπρόεδρος του νέου τομέα GenAI for Games στο Netflix – δήλωσε στο blog Game File ότι η εταιρεία δεν κατασκευάζει πλέον διαδραστικούς τίτλους.
«Ψάχνεται» με το gaming
Οι διαγραφές των διαδραστικών προγραμμάτων είναι ένα ακόμη δείγμα ότι το Netflix ψάχνει να βρει τα πατήματά του στο χώρο του gaming (στον οποίον ανήκουν τέτοιου είδους προγράμματα, καθώς εμπίπτουν στην ευρύτερη κατηγορία των βιντεοπαιχνιδιών). Ενώ το Netflix διαθέτει μια ισχυρή σειρά τίτλων παιχνιδιών για smartphones (που βασίζονται όλο και περισσότερο στα ριάλιτι σόου δικής του παραγωγής), η εταιρεία έκλεισε πρόσφατα το στούντιο Blue που δημιούργησε για την παραγωγή παιχνιδιών ΑΑΑ (με αυτόν τον όρο αναφέρονται τα παιχνίδια της ανώτατης κατηγορίας, που έχουν υψηλό προϋπολογισμό ανάπτυξης, ποιότητας και προώθησης και συνήθως αναπτύσσονται από τα μεγαλύτερα στούντιο), πριν προλάβει να κυκλοφορήσει το πρώτο του βιντεοπαιχνίδι.
πηγή: CNN Greece