Β. Παπαδόπουλος: “To ΑΚΕΛ προσπαθεί να θέσει προσκόμματα για να καθυστερήσει η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση”

{loadposition ba_textlink}

Η Κυβέρνηση είναι υπόλογη στους γονείς, στους μαθητές και στην κοινωνία για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Είναι, επίσης, υπόλογη στους νέους επιστήμονες που επιθυμούν να ενταχθούν στην εκπαίδευση, αλλά βλέπουν ότι μέσω του απηρχαιωμένου συστήματος διορισμού θα παραμένουν εσαεί στην ανεργία.

Η εγκληματική καθυστέρηση στην εφαρμογή ριζοσπαστικών αποφάσεων για αναβάθμιση της εκπαίδευσης έχει κόστος σε χιλιάδες νέους οι οποίοι βρίσκονται αυτή τη στιγμή στα σχολεία μας σε όλες τις βαθμίδες, καθώς και κόστος στην κοινωνία, ευρύτερα.

Όλοι αναγνωρίζουν ότι οφείλουμε να αλλάξουμε αυτά που αποτελούν τροχοπέδη στον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης μας. Και το σύστημα διορισμών – αναγνωρίζουμε όλοι – αποτελεί ένα από τα μεγάλα εμπόδια.

Κάθε χρονιά που χάνεται, την ‘πληρώνει’ μία γενιά μαθητών. Κάθε χρονιά που χάνεται, μία γενιά νέων προσοντούχων επιστημόνων βλέπει το διορισμό της στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα να απομακρύνεται.

Ως Κυβέρνηση αντιμετωπίσαμε με ευαισθησία τα προβλήματα που δυνατόν να δημιουργηθούν και έτσι πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου προηγήθηκε εξαντλητικός και παραγωγικός διάλογος που είχε ως αποτέλεσμα να εξασφαλίσουμε τη συναίνεση των μεγάλων εκπαιδευτικών οργανώσεων της ΟΕΛΜΕΚ και της ΟΛΤΕΚ, ενώ λίγο πριν την ολοκλήρωση του βρίσκεται και ο διάλογος με την ΠΟΕΔ.

Δεν προκαλεί έκπληξη ότι και σε αυτό το θέμα, για το οποίο όλοι συμφωνούμε, το ΑΚΕΛ προσπαθεί να θέσει προσκόμματα, ώστε άλλη μια απαραίτητη μεταρρύθμιση να καθυστερήσει ή και ακόμη και να ανακοπεί. Είναι, επίσης, αντιφατικό, το γεγονός ότι το ΑΚΕΛ επικρίνει την Κυβέρνηση ότι τάχα άφησε να παρέλθουν δύο χρόνια, ενώ την ίδια στιγμή την κατηγορεί ότι βιάζεται.

Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση αποτελεί απαίτηση της κοινωνίας και καμία αναχρονιστική πολιτική και αντίληψη δεν πρόκειται να την ανακόψει.