ΧΑΡΕΣ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙ της κυπριακής τηλεόρασης! Πρωτιά στα δυναμικά κοινά για τον μήνα Μάρτιο, σκίζουν σε τηλεθέαση οι ειδήσεις του (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Φέτος είναι η χρονιά του!

Σκίζει από ποιοτικά προγράμματα, σειρές, ριάλιτι, ενημέρωση και ψυχαγωγία!

Πολλά χαμόγελα λοιπόν, για το Omega Channel, το οποίο πάει από το καλό στο καλύτερο από θέμα τηλεθέασης και αυτό το αποδεικνύει το δυναμικό κοινό του!



Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το Omega Channel σύμφωνα με τα στοιχεία μέτρησης της Nielsen, συνεχίζει να διατηρεί την ανοδική πορεία στον τηλεοπτικό χάρτη, καταφέρνοντας να είναι η πρώτη επιλογή των νεανικών κοινών για τον μήνα Μάρτιο 2024, με ποσοστό τηλεθέασης 11,8%.

Ιδιαίτερη προτίμηση παρατηρείται στις ώρες αιχμής, δηλαδή στο λεγόμενο Prime Time (18:00-24:00), όπου για όλο τον μήνα Μάρτιο 2024 τα δυναμικά κοινά επέλεξαν το Omega Channel, τόσο για την ενημέρωση, όσο και για τη ψυχαγωγία τους, με το ποσοστό να φτάνει το 14,2 %.

Με μεγάλη διαφορά στα ποσοστά τηλεθέασης, το Omega Channel ξεχώρισε στο Prime Time τις καθημερινές Δευτέρα – Παρασκευή, σημειώνοντας συνολικά 16,2%, αφήνοντας πίσω τον Ant1 και τον Alpha Κύπρου με 11,5%, το Sigma με 10,3% και το Ρικ1 με 3,9% στα δυναμικά κοινά (18-54).

Σταθερή αξία ο πυλώνας της ενημέρωσης, το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων, Omega News, το οποίο αποδεικνύουν πως εμπιστεύονται οι τηλεθεατές για την πλήρη και αξιόπιστη ενημέρωση τους,κρατώντας το σταθερά στην πρώτη θέση και για αυτό τον μήνα, καταγράφοντας μερίδιο 16,7% στο γενικό σύνολο τηλεθέασης και 13,6% στα δυναμικά κοινά (18-54).

Το τηλεοπτικό φαινόμενο, Master Chef 2024, είναι η νούμερο ένα επιλογή των νεανικών κοινών για τη ψυχαγωγία τους κάθε βράδυ, με τα ποσοστά να αυξάνονται κατακόρυφα. Τον μήνα Μάρτιο 2024 με άνοδο δύο μονάδες είναι ξανά το επικρατέστερο πρόγραμμα της βραδινής ζώνης με μερίδιο 20% στις ηλικίες 18-54.

Δημοφιλέστερο πρόγραμμα τα Σαββατοκύριακα στην ώρα προβολής του είναι και η ιδιαίτερα αγαπημένη εκπομπή Cash Or Trash με 17,2% στο γενικό σύνολο και 15% στα δυναμικά κοινά (18-54), καταλήγει η ανακοίνωση.

 

ΜΧ