Cobalt Αir: Καταιγισμός παραπόνων – Η «τραγωδία» συνεχίζεται…

Δύο χρόνια στους αιθέρες και ακόμα υστερούν στο να διευθύνουν την εταιρία, στην οποία επενδύθηκαν δεκάδες εκατομμύρια

Δεν είναι η πρώτη φορά που πελάτες της αεροπορικής εταιρείας Cobalt Air κάνουν παράπονα. Αυτή την φορά, αφορμή στάθηκαν οι πτήσεις προς Αθήνα και Λονδίνο.

Την ίδια στιγμή που οι πτήσεις της Aegean είναι πλήρεις, παρά το γεγονός ότι το κόστος των εισιτηρίων είναι πιο ψηλό, η Cobalt Air εξακολουθεί να έχει πληρότητα της τάξεως του 50%-60%, στους πιο δημοφιλείς προορισμούς της καλοκαιρινής περιόδου.

Σαφώς και δεν είναι τυχαίο το γεγονός!

Προφανώς κατέχουμε την πρωτιά σε άλλο ένα τομέα στην Κύπρο. Ποια αεροπορική εταιρία, πέραν της Cobalt Air, αρνείται να σου δώσει κουβέρτα, όταν γίνεσαι «παγάκι» από τον κλιματισμό του αεροσκάφους και με ευγένεια την ζητάς; Καμία. Και με ποιά δικαιολογία; «Κουβέρτα μόνο οι επιβάτες στο business class δικαιούνται». Εσύ κύριε, ναι εσύ, που δεν έχεις την οικονομική ευχέρεια να ταξιδεύεις στο business class, να μείνεις στήλη άλατος από το ψοφόκρυο. Ένα τέτοιο περιστατικό συνέβηκε σήμερα, σε πτήση της Cobalt Air προς Αθήνα.

Πολλά τα αναπάντητα ρωτήματα…

Στην προσπάθεια του κάποιος να κλείσει καλή οικονομική θέση, στο σύστημα φαίνεται ότι οι συγκεκριμένες θέσεις είναι «κλειστές». Ανεβαίνεις στο αεροσκάφος και βλέπεις ότι…οι θέσεις που σου έδειχνε το σύστημα ότι δεν ήταν διαθέσιμες, είναι άδειες! Το γιατί, μόνο αυτοί το γνωρίζουν.

Οι θέσεις business class, είναι μονίμως άδειες. Όταν ζητήσεις το κόστος, σε μια προσπάθεια να έχεις ένα πιο…άνετο ταξίδι, είναι ψηλότερο από τις ίδιες θέσεις στα αεροσκάφη της Aegean, η οποία θεωρείται η κορυφαία αερογραμμή της ευρύτερης περιοχής μας.

Κύριοι της Cobalt Air, «ξυπνάτε»!

Θα έρθει η μέρα που οι Κινέζοι μέτοχοι θα σταματήσουν να πετούν χρήματα στον αέρα, με όλα τα συνεπακόλουθα αποτελέσματα.

Σαν κύπριοι θέλουμε να έχουμε ακόμα μια επιλογή, αυτή της Cobalt Air. Για να γίνει αυτό εφικτό, επιβάλλεται να διοικείτε την εταιρία σωστά και να παρέχετε σωστή εξυπηρέτηση στους πελάτες σας, από την στιγμή που προσπαθούν ηλεκτρονικά να κάνουν κράτηση, μέχρι να προσγειωθούν στον προορισμό τους.

Αν συνεχίσετε με το ίδιο τέμπο, δύσκολο μέχρι αδύνατο, δυστυχώς…