GP Αργεντινής – QP: Pole o Marquez παρά την πτώση

Ο Ισπανός τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής παρουσιάζεται πολύ δυνατός και σε ρυθμό αγώνα και δείχνει έτοιμος να παλέψει για τη νίκη.
ΤΟ ΓΚΡΙΝΤ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Ο χρόνος (1:39.411) που του χάρισε την 59η pole της καριέρας του -βρίσκεται στην 3η θέση της σχετικής λίστας πίσω από τους Lorenzo – Rossi- σημειώθηκε στα πρώτα λεπτά του Q2 μόλις στην πρώτη του χρονομετρημένη προσπάθεια.

Η μέρα πάντως δεν κύλησε ιδανικά για τον Ισπανό καθώς είχε δύο πτώσεις, μια κατά το FP4 και άλλη μία λίγο πριν την ολοκλήρωση του Q2. Και οι δύο σημειώθηκαν στα φρένα της στροφής 1.

Δίπλα του στην πρώτη σειρά της σχάρας εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής (2/4, 22:00GR) θα έχει τις Yamaha του Valentino Rossi και του Jorge Lorenzo. Ο τελευταίος είχε άσχημη πτώση -στη στροφή 1 και αυτός!- στο τέλος του FP4 χωρίς ωστόσο να τραυματιστεί. Πάντως η εικόνα της πρώτης σειράς αφήνει υποσχέσεις για συναρπαστικό αγώνα με τους τρεις αναβάτες να έχουν προηγούμενα…

Πίσω τους θα βρεθούν ο Dani Pedrosa και οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Ducati, ο Andrea Dovizioso και ο Andrea Iannone.

Ακολουθούν ο Maverick Vinales με τη Suzuki, o Hector Barbera με τη “δορυφορική” Ducati και ο Cal Crutchlow με την RC213V της LCR.

Για την Κυριακή πάντως οι τελευταίες μετεωρολογικές προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αν επιβεβαιωθούν τότε θα έχουμε αγώνα-ροντέο…

Πολλές πτώσεις και θέμα με τα λάστιχα…

Ήταν μια άκρως επεισοδιακή ημέρα η σημερινή για την κατηγορία των MotoGP στο Autodromo Termas de Rio Hondo που σημαδεύτηκε από πολλές πτώσεις -η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων στα φρένα προσεγγίζοντας τη στροφή 1- αλλά και από το πίσω λάστιχο της μοτοσυκλέτας του Scott Redding που διαλύθηκε κατά τη διάρκεια του FP4.

Το γεγονός αυτό, όπως είναι φυσιολογικό, έχει προκαλέσει ανησυχία στο paddock. Το ευχάριστο της υπόθεσης είναι ότι ο 23χρονος Βρετανός αναβάτης της OCTO Pramac Yakhnich κατάφερε να ελέγξει τη Ducati του και να βγει εκτός πίστας χωρίς να πέσει.

Δύο φορές χρειάστηκε να διακοπεί η 4η περίοδος ελεύθερων δοκιμών για λόγους που σχετίζονταν με το περιστατικό και είχαν να κάνουν καθαρά με την ασφάλεια των αναβατών.

Οι άνθρωποι της Michelin εξετάζουν το περιστατικό για να διαπιστώσουν τα αίτια που προκάλεσαν τη διάλυση της μέσης πίσω γόμας.

Αν δηλαδή προκλήθηκε από κάποιο ξένο αντικείμενο που βρέθηκε εντός πίστας ή αν υπήρξε αστοχία υλικού. Ανάλογα με τα ευρήματα οι ιθύνοντες της Michelin θα δώσουν και τις σχετικές οδηγίες στις ομάδες.

Μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών πάντως οι επικεφαλής των ομάδων θα έχουν συνάντηση με τους υπεύθυνους της γαλλικής εταιρείας για να συζητήσουν το θέμα.