Honda WR-V: Ο γεφυροποιός

Σήμα κατατεθέν του νέου μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας θα είναι οι επιθετικές γραμμές τόσο εμπρός και πίσω όσο και περιμετρικά του «σμιλεμένου» αμαξώματος.

Το ζητούμενο είναι αν το κατά πόσο το πρωτότυπο που βλέπουμε θα παραμείνει τόσο φουτουριστικό και στην πράξη. Σε πολλές περιπτώσεις έχουμε δει πως οι κατασκευαστές στην ώρα της κρίσης, ξεχνούν την αρχική τολμηρότητα…

Σε ότι αφορά το μηχανικό σύνολο που θα κινεί το νέο WR-V, αυτό θα είναι το i-VTEC FlexOne όπως χαρακτηριστικά αποκαλείται, με χωρητικότητα τα 1,5 λίτρα και απόδοση τους 116 ίππους.

Ο συγκεκριμένος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, θα συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ή με το αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT της εταιρίας. Άγνωστο ακόμη εάν θα το δούμε στη Γηραιά Ήπειρο.

Πηγή http://www.newsauto.gr