Το νέο Honda NSX κατασκευάζεται στο Οχάιο και οι παραδόσεις του έχουν ξεκινήσει σε Αμερική, Αυστραλία και Ιαπωνία. Τις προηγούμενες ημέρες το ιαπωνικό supercar κατέφθασε και επί ευρωπαϊκού εδάφους. Ο κάτοχος του μοντέλου είναι ο πρώην επικεφαλής της Honda στην Ελβετία, Claude Sage, ο οποίος παρέλαβε τα κλειδιά του καινούργιου του αυτοκινήτου από τον πρόεδρο της ιαπωνικής εταιρείας στη Γαλλία, Taku Kasahara. Για την ιστορία σημειώνουμε ότι ο Claude Sage είχε εμπλακεί στην εξέλιξη της πρώτης γενιάς του NSX.
Σε τεχνικό επίπεδο, το NSX διαθέτει ένα εντελώς νέο υβριδικό σύστημα κίνησης, που ονομάζει Sport Hybrid SH-AWD, το οποίο αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που στέλνουν δύναμη αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, αλλά και έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων, ο οποίος μαζί με έναν ακόμη ηλεκτροκινητήρα, τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς. Το κιβώτιο είναι 9 σχέσεων αυτόματο, διπλού συμπλέκτη DCT, ενώ υπάρχει και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, που προσαρμόζει τη λειτουργία του σε δύο φάσεις, όταν στους τροχούς στέλνεται ροπή ή όταν το αυτοκίνητο ρολάρει.
Στο πεδίο της απόδοσης, οι δύο ηλεκτροκινητήρες για τους εμπρός τροχούς αποδίδουν από 37 ίππους ο καθένας (και 73 Nm ροπής), ενώ ο βενζινοκινητήρας έχει ισχύ 507 ίππων μεταξύ 6.500 και 7.500 σ.α.λ. και ροπή 550 Nm μεταξύ 2.000 και 6.000 σ.α.λ. Άλλα 48 άλογα προσθέτει ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας, με 147 Nm ροπής. Η τελική συνδυαστική απόδοση όλων των παραπάνω αγγίζει τα 581 άλογα και η μέγιστη ροπή φθάνει τα 646 Nm. Στο πεδίο των επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα του νέου NSX έρχεται σε μόλις 3,0 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 308 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Honda είναι 10,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 228 γρ./χλμ.
Πηγή newsauto.gr