Η εκστρατεία της Hyundai “A Message to Space” βραβεύεται για τρίτη φορά!

Το γεγονός αυτό ανεβάζει τις διακρίσεις στις τρεις, μετά από εκείνες των βραβείων Cannes Lions και New York Festival.

Σχεδόν 70 εκατομμύρια άτομα είδαν την παραγωγή της Hyundai στο YouTube. Ήταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μόλις πρωτοπαρουσιάστηκε τον περασμένο Απρίλιο. Η πρωτοποριακή εκστρατεία παρουσιάζει την ιστορία μιας 13χρονης που στέλνει ένα μήνυμα αγάπης στον αστροναύτη πατέρα της, ενώ εκείνος βρίσκεται στο διάστημα.

Δείτε την ταινία: