Κάτι δείχνει να αλλάζει στην F1


Κάνε τα ψώνια σου άνετα, γρήγορα, εύκολα στο Odelo! Κέρδισε 20€ στις πρώτες σου αγορές!

Το θέμα δημοσιεύτηκε στο αθλητικό ένθετο Balla της κυριακάτικης εφημερίδας “24”. 

Το ότι θα ήταν ένα διαφορετικό πρωτάθλημα από τα προηγούμενα των τελευταίων τουλάχιστον πέντε χρόνων άρχισε να φαίνεται από τις πολλές αλλαγές κανονισμών, τόσο από πλευράς θεωρητικού επιπέδου (τιμωρίες και ποινές), όσο και στο μηχανικό τομέα της φόρμουλας, δηλαδή στους κινητήρες, στο κιβώτιο και τις αεροτομές αλλά και στα ελαστικά της Pirelli, τα οποία φέτος έχουν μία νέα δομή και είναι ελαφρώς πιο σκληρά από αυτά που χρησιμοποιήθηκαν πέρυσι.

Ήδη από τα δοκιμαστικά στην πίστα Σακίρ στο Μπαχρέιν, ο τέσσερις φορές πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ, αλλά και η πρωταθλήτρια ομάδα, στους  κατασκευαστές Red Bull έδειχνε σε τρεις μέρες να μην μπορεί να καταγράψει καλό χρόνο. Ενδεικτικό το ότι το μονοθέσιο του παγκόσμιου πρωταθλητή είχε πρόβλημα στις μπαταρίες, με αποτέλεσμα στην πρώτη του προσπάθεια να φτάσει μέχρι τη μέση του γύρου και στη δεύτερη ούτε καν μέχρι την έξοδο των pit.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, μετά το Γκραν-Πρι της Αυστραλίας και τα πολλά παράπονα που ακούστηκαν από τους φιλάθλους της F1, δήλωσε πως ο ήχος είναι χάλια και δεν ικανοποιεί τον κόσμο, αφού ο ήχος που θα έβγαζε θα έπρεπε να σε κάνει νιώθεις το έδαφος να τρέμει, όχι να δυσκολεύεσαι να τον ακούσεις.

Ο Γερμανός πρωταθλητής επίσης, κατέγραψε μία από τις χειρότερες επιδόσεις του από τότε που μεταπήδησε στη Red Bull στις κατατακτήριες δοκιμές του αυστραλιανού grand prix, του πρώτου για το 2014. Οπότε, μόνο και μόνο απ’ όλα αυτά και με τον κυρίαρχο τα τελευταία χρόνια στις πίστες της Φόρμουλα Ένα, να μην ξεκινάει με τον καλύτερο τρόπο αλλά και ούτε να ανακάμπτει μέχρι τώρα, αφού βρίσκεται στην 7η θέση, μπορεί εύκολα να καταλάβει κανείς πως το φετινό πρωτάθλημα δεν είναι ένα από τα ίδια.

Αυτοί που ξεχωρίζουν

Αυτοί που εκπλήσσουν με την παρουσία τους δεν είναι άλλοι από τους οδηγούς της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ και Λούις Χάμιλτον, οι οποίοι δείχνουν ικανοί να κατακτήσουν τις δύο πρώτες θέσεις στην βαθμολογία, ενώ αναμένεται να γίνει σκληρή μάχη μεταξύ των δύο όπως φάνηκε στο τελευταίο Γραν-Πρι για το ποιος θα κατακτήσει το πρωτάθλημα. Οι δύο ομόσταυλοι μοιάζουν φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου ακόμη και αν υπάρχουν ακόμη πολλές πίστες και πολλοί βαθμοί μέχρι το τέλος.

Η ψυχολογία του Χάμιλτον βρίσκεται στο ζενίθ, δηλώνοντας πρόσφατα πως έχει το καλύτερο μονοθέσιο και επιβεβαιώνοντας το για ακόμη μια φορά όταν είδε πρώτος, για πρώτη φορά στην καριέρα του, την καρό σημαία να ανεμίζει στο GP της Μαλαισίας.

Η ομάδα της Mercedes τρίβει τα χέρια της από ικανοποίηση για το τρομερό δίδυμο που υπάρχει φέτος στην ομάδα και ελπίζει πως η γκρίνια του Ρόσμπεργκ στο Grand Prix του Μπαχρέιν για τις κινήσεις και τον τρόπο που οδηγούσε ο Χάμιλτον κατά την διάρκεια της “μονομαχίας” των δύο  στην διεκδίκηση της πρώτης θέσης να μείνει σαν γκρίνια και να μην εξελιχτεί σε κάτι παραπάνω. Παραδείγματα, ευτυχώς ή δυστυχώς, στο παρελθόν με κόντρα πιλότων της ίδιας ομάδας υπάρχουν πολλά. Με τα περισσότερα να μην έχουν και ευτυχή κατάληξη.

Ο Λούις Χάμιλτον έχει ήδη κατακτήσει ένα τίτλο στην Φόρμουλα το 2008 σε αντίθεση με τον Νίκο Ρόσμπεργκ, που αν και συνομήλικος με τον Βρετανό ψάχνει ακόμη τον πρώτο του τίτλο στην μεγάλη κατηγορία της Φόρμουλας. Η μάχη για τον τίτλο αναμένεται “καυτή” και σίγουρα θα υπάρξει μεγάλη αγωνία μέχρι και το τέλος για το ποίος θα “κόψει πρώτος το νήμα”. Θα μπορέσει ο Χάμιλτον να κατακτήσει τον δεύτερο του τίτλο μετά από έξι χρόνια, ή μήπως ο Ρόσμπεργκ επιτέλους θα “σπάσει το ρόδι”; Μην αποκλείσετε πάντως σε καμιά περίπτωση τους Αλόνσο και Φετελ για την διεκδίκηση του τίτλου. Είναι δύο τρομεροί οδηγοί που αν βρουν τα πατήματα τους, δύσκολα τους σταματάει κανείς.

Πηγή: balla.com.cy